Συγκεκριμένα, το νέο γυναικείο εσώρουχο που δημιούργησε η εταιρεία Vicky Form δονείται στις καλές φάσεις των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου, με τη «δράση» μάλιστα να κορυφώνεται όταν κάποιος παίκτης σκοράρει.
Το νέο εσώρουχο έχει τίτλο «Siente el Juego» (Νιώσε το παιχνίδι) και παρουσιάστηκε λίγα 24ωρα πριν την πρεμιέρα του Μουντιάλ, με μια «καυτή» διαφήμιση.
«Κάθε χρόνο τέσσερα εκατομμύρια ζευγάρια χωρίζουν εξαιτίας του ποδοσφαίρου» ενημερώνει η διαφήμιση τους τηλεθεατές, δείχνοντας ένα ζευγάρι να συζητά τα προβλήματα που το Μουντιάλ προκαλεί στη σχέση τους.
Ύπνος: Τέλος στην αϋπνία με... στρατιωτικό κόλπο - Σταματήστε να μετράτε προβατάκια μέχρι το πρωί
Η γυναίκα χαρακτηρίζει «άρρωστο» τον σύντροφό της λόγω της εμμονής του με την «στρογγυλή θεά». Σε αυτό το σημείο, παρουσιάζεται το προϊόν και επεξηγείται η λειτουργία του, η οποία περιλαμβάνει την «μετάφραση» των καλών φάσεων σε κάθε ματς σε ανάλογα μοτίβα δονήσεων, τα οποία ωστόσο διακόπτονται απότομα σε κάθε… φάουλ, προς απογοήτευση της γυναίκας που το φοράει.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]