Η ιστοσελίδα που σκοπό έχει να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520, προκειμένου να πραγματοποιούν οι καταναλωτές τις καταγγελίες τους, αναμένεται να παρουσιαστεί την προσεχή εβδομάδα, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Οι καταναλωτές μπορούν, ήδη, να επισκέπτονται την ηλεκτρονική σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr και να καταγγέλουν, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, φαινόμενα νοθείας, αισχροκέρδειας, καταπάτησης του ανταγωνισμού, περιστατικά άρνησης επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος και γενικότερα περιπτώσεις που θεωρούν ότι θίγονται τα συμφέροντά τους.
Μηχανισμό προστασίας του καταναλωτή από πλασματικές εκπτώσεις σχεδιάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ.
Όπως είπε ο κ. Παπαθανάσης «παρότι υπάρχει ένας μηχανισμός ελέγχου, επεξεργαζόμαστε έναν άλλο μηχανισμό που θα παίρνουμε την τιμή των τελευταίων 30 ημέρων του προϊόντος. Η τιμή θα ορίζεται ως η τιμή από όπου θα αρχίζει η έκπτωση του προϊόντος. Είναι κάτι το οποίο επεξεργαζόμαστε. Αυτό είναι στη διαβούλευση και θα έρθει σύντομα για ψήφιση στη Βουλή».
Στην ερώτηση εάν ένας έμπορος – καταστηματάρχης θα πρέπει να δίνει τις τιμές των προϊόντων σε αυτή τη πλατφόρμα, είπε πως αυτή θα λειτουργεί όπως και τώρα. «Όπως γίνονται τώρα έλεγχοι στα προϊόντα, παρακολουθούμε και ελέγχουμε τις τιμές, έτσι θα κάνουμε και στο μέλλον. Θα πηγαίνουμε και θα ανατρέχουμε 30 ημέρες πριν, θα βρίσκουμε τις τιμές που έχει ένα προϊόν και στη συνέχεια επί των τιμών αυτών θα τίθενται οι εκπτώσεις. Θα είναι ένας επιπρόσθετος μηχανισμός στον υφιστάμενο μηχανισμό που έχουμε σήμερα» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός.
Ειδήσεις σήμερα
Συντάξεις: Τι παίρνουν από κύρια και επικουρική όσοι υποβάλουν αίτηση το 2023