Αυτό σημειώνεται σε ανακοίνωση για την πραγματοποίηση του 22ου διαδικτυακού σεμιναρίου της σειράς «Doing Business in… challenges and opportunities» στην οποία συμμετείχαν 140 επιχειρηματίες, θεσμικοί εκπρόσωποι από την ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο και από τα επιμελητήρια.
Στην εκδήλωση επισημάνθηκαν τα χαρακτηριστικά της γερμανικής αγοράς, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί ιδιαίτερα κατά την περίοδο της στασιμότητας την οποία διέρχεται η γερμανική οικονομία και τα οποία καλούνται οι ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις, ειδικότερα αυτές που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα των τροφίμων και ποτών, να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους.
Ακόμη, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το καταναλωτικό κοινό στη Γερμανία εξακολουθεί να δίνει μεγάλη σημασία στη σχέση ποιότητας -τιμής αλλά και στα θέματα προστασίας περιβάλλοντος και χρήσης νέων τεχνολογιών. Τα ελληνικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις συνθήκες αυτές, παρουσιάζουν εξαιρετικές προοπτικές συμμετέχοντας σε πολλές διεθνείς εκθέσεις που πραγματοποιούνται επί γερμανικού εδάφους. Χάρη δε στην αναγνωρισιμότητά που έχουν αποκτήσει λόγω του μεγάλου αριθμού Ελλήνων που διαμένουν στη χώρα αλλά και των εκατομμύρια Γερμανών τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, τονίσθηκε από όλους τους ομιλητές η σημασία προβολής και προώθησης του ελληνικού επώνυμου προϊόντος υψηλής προστιθέμενης αξίας, του «ελληνικού brand».
Στην έναρξη της εκδήλωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η Γερμανία αποτελεί μια εκ των κυριότερων εμπορικών εταίρων της Ελλάδος, κατέχοντας την 3η θέση προορισμού των ελληνικών εξαγωγών και την πρώτη χώρα προέλευσης των εισαγωγών για τη χώρα μας. Με δεδομένο μάλιστα ότι θα είναι η τιμώμενη χώρα στην προσεχή, 88η ΔΕΘ, η εκδήλωση «Doing business in Germany» αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία και επιβεβαίνει πως οι εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών δεν έχουν μόνο παρελθόν και παρών αλλά και ένα σίγουρα δυναμικό και με τεράστιες προοπτικές, μέλλον».
Την Ελληνική Πρεσβεία στη Γερμανία εκπροσώπησε ο Θεόδωρος Ξυπολιάς, γενικός σύμβουλος ΟΕΥ Β’ του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Βερολίνο, ο οποίος δήλωσε: «Η πραγματοποίηση εκδηλώσεων, όπως το διαδικτυακό σεμινάριο (webinar), στοχευμένο στην Γερμανική Οικονομία και τις εξελίξεις και προοπτικές της γερμανικής αγοράς, που είναι πρώτης προτεραιότητας για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για αναλυτική ενημέρωση. Συγχρόνως συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων σε δυναμικές αγορές, όπως εκείνη της Γερμανίας».
Ειδήσεις σήμερα
ΔΥΠΑ: Οι οριστικοί δικαιούχοι για τις παιδικές κατασκηνώσεις
Φωτιά στη Χίο: Καίγεται δασική έκταση στη Ρεστά – Ήχησε το 112, επιχειρούν εναέρια μέσα