Η απαλλαγή των αυτοαπασχολουμένων που υπάγονται στην τεκμαρτή φορολόγηση από την υποχρέωση να πληρώσουν το οριζόντιο «χαράτσι» του τέλους επιτηδεύματος των 325 ευρώ το 2025 (για τη χρήση του 2024) θα προκαλέσει μειώσεις στις φορολογικές επιβαρύνσεις επί των εισοδημάτων σε περίπου 700.000 από το σύνολο των 735.000 που ανήκουν σ’ αυτή την κατηγορία.
Αντισταθμιστικό
Συγκεκριμένα, για τους περισσότερους από τους αυτοαπασχολούμενους που επηρεάζονται αρνητικά από το νέο αυτό τεκμαρτό σύστημα φορολόγησης -επειδή τα τεκμαρτά εισοδήματα που τους προσδιορίζει είναι υψηλότερα από αυτά που δηλώνουν κάθε χρόνο- η κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος των 325 ευρώ θα εξουδετερώσει πλήρως τις νέες αυξήσεις στους φόρους εισοδήματος, που θα προκύψουν το επόμενο έτος, εξαιτίας του γεγονότος ότι τα τεκμαρτά ποσά εισοδήματος το 2025 θα είναι σημαντικά αυξημένα σε σύγκριση με φέτος, λόγω συνυπολογισμού του νέου αυξημένου (από τα 780 στα 830 ευρώ) κατώτατου μισθού. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι, το 2025, να μειωθούν -αντί να αυξηθούν- οι φόροι επί των εισοδημάτων τους.
Επιπλέον, όσοι αυτοαπασχολούμενοι δεν επηρεάζονται με αυξήσεις στους φόρους εισοδήματος από την εφαρμογή του νέου τεκμαρτού συστήματος φορολόγησης, επειδή δηλώνουν εισοδήματα μεγαλύτερα από τα τεκμαρτά, που τους προσδιορίζει το σύστημα αυτό, θα δουν το 2025 τις φορολογικές επιβαρύνσεις στα εισοδήματα του 2024 να μειώνονται κατά 325 ευρώ ετησίως. Οι φορολογούμενοι αυτοί θα καρπωθούν, δηλαδή, όλο το όφελος από την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
Kερδισμένοι
Οπως προκύπτει, ενδεικτικά, από αναλυτικούς πίνακες παραδειγμάτων που παραθέτουμε σήμερα:
1) Οι περισσότεροι αυτοαπασχολούμενοι από αυτούς που υπάγονται στο νέο σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων και είτε δεν έχουν κανέναν υπάλληλο και δηλώνουν ετήσια εισοδήματα κάτω από 10.000 ευρώ είτε έχουν έναν υπάλληλο και δηλώνουν ετησίως κάτω από 13.000-15.000 ευρώ θα δουν το επόμενο έτος τους φόρους στα εισοδήματά τους να μειώνονται αντί να αυξάνονται, παρά το γεγονός ότι θα επιβαρυνθούν με αυξημένα τεκμαρτά ποσά ελάχιστου εισοδήματος εξαιτίας της αύξησης του κατώτατου μισθού. Η «οριζόντια» ετήσια φοροελάφρυνση των 325 ευρώ, που θα προκύψει από την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, θα είναι μεγαλύτερη από την ετήσια πρόσθετη επιβάρυνση που θα τους προκαλέσει η αύξηση των τεκμαρτών εισοδημάτων. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι το σύνολο των ετήσιων επιβαρύνσεων στα εισοδήματα (το άθροισμα φόρου εισοδήματος και τέλους επιτηδεύματος) να μειωθεί.
2) Για ένα μικρό σύνολο αυτοαπασχολουμένων χωρίς υπαλλήλους, που περιλαμβάνει περιπτώσεις στις οποίες τα δηλούμενα ποσά ετήσιου εισοδήματος είναι χαμηλότερα των 10.000 ευρώ και τα τεκμαρτά ποσά ελάχιστου φορολογητέου εισοδήματος θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο λόγω μετάβασης σε νέα τριετία ετών λειτουργίας, όπου η προσαύξηση του τεκμαρτού εισοδήματος αυξάνεται από το 10% στο 21% ή από το 21% στο 33%, το σύνολο των φορολογικών επιβαρύνσεων στα εισοδήματα θα αυξηθεί το 2025.
3) Οσοι αυτοαπασχολούμενοι δηλώνουν ετήσια εισοδήματα σημαντικά υψηλότερα των 10.000 ευρώ και δεν έχουν κανέναν υπάλληλο ή ετήσια εισοδήματα μεγαλύτερα κατά πολύ από τα επίπεδα των 13.000- 15.000 ευρώ και έχουν έναν υπάλληλο θα δουν τις συνολικές φορολογικές τους επιβαρύνσεις να μειώνονται το 2025 κατά 325 ευρώ, καθώς, αφενός, δεν τους επηρεάζει η εφαρμογή του τεκμαρτού συστήματος φορολόγησης επειδή δηλώνουν περισσότερα από τα τεκμαρτά και, αφετέρου, κερδίζουν ολόκληρο το όφελος από την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος των 325 ευρώ.
Έρχονται εκατομμύρια ευρώ: Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ - Ποιοι οι δικαιούχοι
ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ
Ποιους επιβαρύνει, τι ισχύει για τα «μπλοκάκια»
Η κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος το 2025 δεν θα ισχύσει για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες ανεξαιρέτως, αλλά μόνο για τους 735.000 εμπόρους, βιοτέχνες και ελεύθερους επαγγελματίες που ασκούν ατομικά τις δραστηριότητές τους (που έχουν ατομικές επιχειρήσεις) και υπάγονται στο νέο τεκμαρτό σύστημα φορολόγησης. Γι’ αυτούς και μόνο, άλλωστε, ίσχυσε φέτος η μείωση του τέλους επιτηδεύματος κατά 50%, από τα 650 στα 325 ευρώ. Σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες επιχειρήσεων και επαγγελματιών το τέλος επιτηδεύματος θα εξακολουθεί να επιβάλλεται και το 2025 με όλες τις επιμέρους εξαιρέσεις και μειώσεις που ισχύουν και σήμερα.
Ποιοι πληρώνουν
Ειδικότερα, το τέλος επιτηδεύματος θα εξακολουθεί να επιβαρύνει και φέτος και το 2025, με τα ακόλουθα ποσά, τις παρακάτω κατηγορίες επιχειρήσεων και επαγγελματιών:
* Νομικά πρόσωπα (ανώνυμες, ομόρρυθμες, ετερόρρυθμες εταιρίες, εταιρίες περιορισμένης ευθύνης, ιδιωτικές κεφαλαιουχικές εταιρίες κ.λπ.) που ασκούν εμπορική επιχείρηση και έχουν την έδρα τους σε τουριστικούς τόπους και σε πόλεις ή χωριά με πληθυσμό έως 200.000 κατοίκους. Σ’ αυτές τις κατηγορίες θα επιβληθεί -και φέτος και το 2025- τέλος επιτηδεύματος 800 ευρώ ετησίως.
* Νομικά πρόσωπα που ασκούν εμπορική επιχείρηση και έχουν την έδρα τους σε πόλεις με πληθυσμό πάνω από 200.000 κατοίκους. Γι’ αυτές τις κατηγορίες, το τέλος θα επιβληθεί και φέτος και του χρόνου με ποσό 1.000 ευρώ ετησίως.
* Για κάθε υποκατάστημα εταιρίας θα ισχύσει και φέτος και του χρόνου τέλος επιτηδεύματος 600 ευρώ ετησίως.
* Αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρίες και φυσικά πρόσωπα που το εισόδημά τους προέρχεται από ατομική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών ή ελευθέριο επάγγελμα και έχουν έγγραφη σύμβαση με μέχρι τρία φυσικά ή/και νομικά πρόσωπα, ή το 75% των ακαθάριστων εσόδων τους προέρχεται από ένα φυσικό ή/και νομικό πρόσωπο, στους οποίους περιλαμβάνονται και όσοι εργάζονται και αμείβονται με «μπλοκάκια» παροχής υπηρεσιών.
Γι’ αυτές τις κατηγορίες φορολογουμένων το τέλος επιτηδεύματος ανέρχεται φέτος και θα ανέρχεται και το 2025 σε 500 ευρώ ετησίως, εφόσον έχουν την έδρα τους σε πόλεις με πληθυσμό άνω των 200.000 κατοίκων, και σε 400 ευρώ ετησίως, εφόσον εδρεύουν σε πόλεις με πόλεις ή χωριά με πληθυσμό έως 200.000 κατοίκους. Η περιοχή του Νομού Αττικής λογίζεται ως μια πόλη, καθώς και το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
«Μπλοκάκια»
Διευκρινίζεται ότι:
* Οι φορολογούμενοι που αμείβονται με «μπλοκάκια» και δεν αποκτούν ταυτόχρονα και εισοδήματα από μισθούς δεν θα απαλλαγούν το 2025 από το τέλος επιτηδεύματος των 400-500 ευρώ, δεδομένου ότι δεν υπάγονται στο τεκμαρτό σύστημα των αντικειμενικών κριτηρίων φορολόγησης (απαλλάσσονται ρητά από το σύστημα αυτό). Δηλαδή, όπως ήδη προαναφέραμε, η κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος θα ισχύσει μόνο για όσους αυτοαπασχολούμενους υπάγονται στα αντικειμενικά κριτήρια φορολόγησης.
* Οι φορολογούμενοι που αμείβονται με «μπλοκάκια» αλλά αποκτούν ταυτόχρονα και εισοδήματα από μισθούς, το 2025 (για το 2024), θα απαλλαγούν πλήρως από το τέλος επιτηδεύματος των 325 ευρώ, δεδομένου ότι υπάγονται στο τεκμαρτό σύστημα των αντικειμενικών κριτηρίων φορολόγησης (ως ειδική κατηγορία για την οποία ισχύει μείωση του τεκμαρτού εισοδήματος κατά το ποσό του εισοδήματος από μισθούς) και, ως εκ τούτου, εντάσσονται στους ωφελούμενους από την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
Μειώσεις, εξαιρέσεις, απαλλαγές
Σε περίπτωση διακοπής της δραστηριότητας μέσα στη χρήση, το τέλος επιτηδεύματος περιορίζεται ανάλογα με τους μήνες λειτουργίας της επιχείρησης ή της άσκησης του επαγγέλματος μέσα στο έτος. Χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών θα λογίζεται ως μήνας.
Από την επιβολή του τέλους επιτηδεύματος θα εξακολουθούν να εξαιρούνται και το 2025 οι ακόλουθες κατηγορίες φορολογουμένων:
* οι επιχειρηματίες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες με ακαθάριστα έσοδα μέχρι 2.000.000 ευρώ, οι οποίοι απασχολούν προσωπικό και οι οποίοι μέσα στο προηγούμενο έτος αύξησαν κατά τουλάχιστον 3/12 τον αριθμό των μισθωτών εργαζομένων τους με καθεστώς πλήρους απασχόλησης,
* οι αγρότες του κανονικού και του ειδικού καθεστώτος ΦΠΑ,
* οι αλιείς παράκτιας αλιείας, που εκμεταλλεύονται αλιευτικά σκάφη μέχρι δώδεκα (12) μέτρων,
* τα πρόσωπα που παρουσιάζουν αναπηρία ίση ή μεγαλύτερη του 80%,
* όσοι ασκούν τη δραστηριότητά τους σε χωριά με πληθυσμό έως 500 κατοίκους και σε νησιά κάτω από 3.100 κατοίκους, εκτός αν πρόκειται για τουριστικούς τόπους,
* οι φορολογούμενοι για τους οποίους δεν έχουν παρέλθει 5 έτη από την πρώτη έναρξη εργασιών, καθώς και εκείνοι για τους οποίους υπολείπονται λιγότερα από 3 έτη μέχρι το 65ο έτος της ηλικίας,
* οι φορείς κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας με τη μορφή κοινωνικής συνεταιριστικής επιχείρησης ή συνεταιρισμού εργαζομένων,
* τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα και οι νομικές οντότητες που βρίσκονται σε κατάσταση αδράνειας, εκκαθάρισης ή πτώχευσης,
* οι αγρότες οι οποίοι είναι μέλη αγροτικών συνεταιρισμών που πληρούν τις προϋποθέσεις του άρθρου 8 του ν. 4384/2016,
* οι αγροτικοί συνεταιρισμοί και οι σχολικοί συνεταιρισμοί του άρθρου 46 του ν. 1566/1985.
ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024, ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΜΕ 6 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟ 2023 ΚΑΙ 7 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟ 2024, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ | ||||||||||
ΕΤΗΣΙΟ ΔΗΛΟΥΜΕΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ | ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 2023 (6 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) | ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 2024 (7 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) | ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2023 * | ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2024 * | ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΥΝΟΛΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 2023 ΚΑΙ 2024 | |
ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ | ΣΕ ΠΟΣΟ | |||||||||
3000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
4000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
5000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
6000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
7000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
8000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
9000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
10000 | 10.920 | 12.782 | 1102,40 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1427,40 | 1512,94 | 5,99 | 85,54 |
11000 | 10.920 | 12.782 | 1120 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1445,00 | 1512,94 | 4,70 | 67,94 |
12000 | 10.920 | 12.782 | 1340 | 325,00 | 1512,94 | 0,00 | 1665,00 | 1512,94 | -9,13 | -152,06 |
13000 | 10.920 | 12.782 | 1560 | 325,00 | 1560 | 0,00 | 1885,00 | 1560,00 | -17,24 | -325,00 |
14000 | 10.920 | 12.782 | 1780 | 325,00 | 1780 | 0,00 | 2105,00 | 1780,00 | -15,44 | -325,00 |
15000 | 10.920 | 12.782 | 2000 | 325,00 | 2000 | 0,00 | 2325,00 | 2000,00 | -13,98 | -325,00 |
16000 | 10.920 | 12.782 | 2220 | 325,00 | 2220 | 0,00 | 2545,00 | 2220,00 | -12,77 | -325,00 |
17000 | 10.920 | 12.782 | 2440 | 325,00 | 2440 | 0,00 | 2765,00 | 2440,00 | -11,75 | -325,00 |
18000 | 10.920 | 12.782 | 2660 | 325,00 | 2660 | 0,00 | 2985,00 | 2660,00 | -10,89 | -325,00 |
19000 | 10.920 | 12.782 | 2880 | 325,00 | 2880 | 0,00 | 3205,00 | 2880,00 | -10,14 | -325,00 |
20000 | 10.920 | 12.782 | 3100 | 325,00 | 3100 | 0,00 | 3425,00 | 3100,00 | -9,49 | -325,00 |
ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024, ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ME ENAN YΠΑΛΛΗΛΟ, 7 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟ 2023 ΚΑΙ 8 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟ 2024, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ | ||||||||||
ΕΤΗΣΙΟ ΔΗΛΟΥΜΕΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ | ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 2023 (7 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) | ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 2024 (8 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) | ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΥΝΟΛΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 2023 ΚΑΙ 2024 | |
ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ | ΣΕ ΠΟΣΟ | |||||||||
3000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
4000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
5000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
6000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
7000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
8000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
9000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
10000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
11000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
12000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
13000 | 13213,2 | 14060,2 | 1606,90 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 1931,90 | 1793,24 | -7,18 | -138,66 |
14000 | 13213,2 | 14060,2 | 1780 | 325,00 | 1793,24 | 0,00 | 2105,00 | 1793,24 | -14,81 | -311,76 |
15000 | 13213,2 | 14060,2 | 2000 | 325,00 | 2000 | 0,00 | 2325,00 | 2000,00 | -13,98 | -325,00 |
16000 | 13213,2 | 14060,2 | 2220 | 325,00 | 2220 | 0,00 | 2545,00 | 2220,00 | -12,77 | -325,00 |
17000 | 13213,2 | 14060,2 | 2440 | 325,00 | 2440 | 0,00 | 2765,00 | 2440,00 | -11,75 | -325,00 |
18000 | 13213,2 | 14060,2 | 2660 | 325,00 | 2660 | 0,00 | 2985,00 | 2660,00 | -10,89 | -325,00 |
19000 | 13213,2 | 14060,2 | 2880 | 325,00 | 2880 | 0,00 | 3205,00 | 2880,00 | -10,14 | -325,00 |
20000 | 13213,2 | 14060,2 | 3100 | 325,00 | 3100 | 0,00 | 3425,00 | 3100,00 | -9,49 | -325,00 |
ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΣΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024, ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 12 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ | ||||||||||
ΕΤΗΣΙΟ ΔΗΛΟΥΜΕΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ | ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 2023 | ΤΕΚΜΑΡΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 2024 | ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2023 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2024 | ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΥΝΟΛΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ 2023 ΚΑΙ 2024 | |
ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ | ΣΕ ΠΟΣΟ | |||||||||
3000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
4000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
5000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
6000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
7000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
8000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
9000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
10000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
11000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
12000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
13000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
14000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
15000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2217,35 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2542,35 | 2442,82 | -3,91 | -99,53 |
16000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2220 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2545,00 | 2442,82 | -4,01 | -102,18 |
17000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2440 | 325,00 | 2442,82 | 0,00 | 2765,00 | 2442,82 | -11,65 | -322,18 |
18000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2660 | 325,00 | 2660 | 0,00 | 2985,00 | 2660,00 | -10,89 | -325,00 |
19000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 2880 | 325,00 | 2880 | 0,00 | 3205,00 | 2880,00 | -10,14 | -325,00 |
20000 | 15.987,97 | 17.012,84 | 3100 | 325,00 | 3100 | 0,00 | 3425,00 | 3100,00 | -9,49 | -325,00 |
Για το 2023 έχει συνυπολογιστεί φόρος εισοδήματος και τέλος επιτηδεύματος ύψους 325€. Για το 2024 μόνο ο φόρος εισοδήματος. |