Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε συνολικά αυξημένο τζίρο κατά 11,1% τις εβδομάδες πριν και μετά το άνοιγμα των σχολείων, άνοδος ωστόσο που οφείλεται σχεδόν εξολοκλήρου στις πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών και όχι στην αύξηση της κατανάλωσης. Οπως επισημαίνει η NielsenQ, αν εξαιρεθεί η λειτουργία νέων καταστημάτων, η ανάπτυξη στο συνολικό καλάθι ήταν πιο μετριοπαθής, στο 9,7%.
Προτιμήσεις
Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες προϊόντων που αγοράζουν περισσότερο οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ είναι τα φρέσκα προϊόντα επί ζυγίω (+10,8%), αλλά και τα είδη bazaar (+3,8%). Βέβαια, παρά την αύξηση των πωλήσεων κατά 11,8% σε αξία, στο σύνολο της αγοράς, οι όγκοι παρουσίασαν σημαντικά μικρότερο ποσοστό ανάπτυξης, μόλις κατά 0,7%, υποδηλώνοντας ότι ο αυξημένος τζίρος προέρχεται από πληθωριστικές αναπροσαρμογές των τιμών για το σύνολο των ταχυκίνητων κατηγοριών.
Σχετικά με τα προϊόντα που συνδέονται με το άνοιγμα των σχολείων, τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, και μάλιστα σε διψήφιο ποσοστό, εμφάνισαν το συσκευασμένο ψωμί (+29,2%), η γραφική ύλη (+14,7%), τα δημητριακά (+11,6%) και οι συσκευασμένοι χυμοί (+8,2%).
Ειδήσεις σήμερα
Κολωνός: «Του είχα εμπιστοσύνη, μου έριχνε στάχτη στα μάτια» είπε η μάνα της 12χρονης
Τουρκία: Το μυστικό πρόγραμμα TYPHOON και το οπλοστάσιο της Άγκυρας