Εντός τριμήνου
Συγκεκριμένα, δρομολογείται η προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων συμπιεσμένου φυσικού αερίου και, επίσης, η προμήθεια 200 αρθρωτών αστικών οχημάτων 12 μέτρων φυσικού αερίου. Σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, «έως το τέλος Απριλίου ή κάπου εκεί κοντά χρονικά λόγω των εξελίξεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί.
Εχουμε θέσει ως στόχο, τον οποίο και θα πετύχουμε, τη δρομολόγηση προμήθειας 1.300 νέων λεωφορείων σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας έως το τέλος της τετραετίας, τα οποία πρόκειται να αναβαθμίσουν τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ηδη προχωρούν οι διαδικασίες για 3 τμήματα του διενεργηθέντος -από το 2021- ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια 550 νέων λεωφορείων».
Η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών είναι ο μεγάλος στόχος του υπουργείου. Σήμερα, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου προσεγγίζει τα 19 έτη και είναι αρκετά υψηλότερος από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο, που είναι περίπου στα 13 έτη. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο υπουργός, υπάρχουν 366 λεωφορεία EURO 2 και 130 τρόλεϊ ηλικίας άνω των 22 ετών, με άμεση επίπτωση την υψηλή συχνότητα βλαβών.
Επίσης, σε 485 από τα 1.582 λεωφορεία, δηλαδή στο 31% του στόλου, δεν υπάρχει πρόσβαση σε Ατομα με Αναπηρία. «Σε αυτό περιλαμβάνονται και τα οχήματα του υπάρχοντος Leasing, που ως πολύ νεότερα κατεβάζουν το ποσοστό. Χωρίς αυτά, δηλαδή μόνο με τα ιδιόκτητα οχήματα, το ποσοστό ανεβαίνει στο 39%. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Επιδιώκουμε και εργαζόμαστε σκληρά και μεθοδικά ώστε όλα αυτά, σταδιακά έως το τέλος της τετραετίας, να αποτελούν παρελθόν», σημείωσε ο Χρ. Σταϊκούρας.
Ειδήσεις σήμερα
Έκρηξη βόμβας κοντά στο υπουργείο Εργασίας: Η ανακοίνωση της Αστυνομίας
Η γελοιογραφία της ημέρας από τον Γιάννη Δερμεντζόγλου – Σάββατο 03 Φεβρουαρίου