Από τα στοιχεία του ΥΠΟΙΚ δεν μπορεί να γίνει διαχωρισμός του καυσίμου κίνησης. Συνεπώς, και μέσω του Fuel Pass 2 μπορούν να επιδοτηθούν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως έγινε και μέσω της πρώτης επιδότησης καυσίμων που δόθηκε για το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου. Δεδομένου, όμως, ότι ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων είναι εξαιρετικά μικρός στη χώρα μας, η συντριπτική πλειονότητα των ιδιοκτητών Ι.Χ. που θα επιδοτηθούν χρησιμοποιούν θερμικά καύσιμα.
Με αυτή τη λογική, οι ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων Ι.Χ. οχημάτων θα έχουν στην ουσία διπλή επιδότηση καυσίμου, καθώς θα πάρουν τη δεύτερη επιδότηση καυσίμων και παράλληλα θα ευνοούνται και από την επιδότηση του πετρελαίου κίνησης με συνολικά 15 λεπτά στην αντλία (12 λεπτά η επιδότηση συν 3 λεπτά ο ΦΠΑ), που δίνεται κατά βάση για μειώσει το κόστος καυσίμων ειδικά για τους επαγγελματίες, οι οποίοι χρησιμοποιούν κατά βάση πετρελαιοκίνητα οχήματα και φορτηγά.
Πιο... ξινός ο χυμός πορτοκαλιού το 2025
Ειδήσεις σήμερα
Παγκόσμιο σοκ για το Αφγανιστάν: Πάνω από 950 νεκροί από τον σεισμό των 6,1 Ρίχτερ
Θεσσαλονίκη – Απίστευτο βίντεο: Έτρεχε στον περιφερειακό με πατίνι και πάνω από 100χλμ