Με το νέο διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης, καλώντας τον δωρεάν αριθμό 800 900 1000, το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ:
– δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
– πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,
– πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
– παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,
Και αυτές τις γιορτές η ΔΕΗ προσφέρει και γίνεται «ένα με τα παιδιά»
– προσφέρει βοήθεια σε θέματα τεχνικής υποστήριξης e-bill.
“Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των μη εργασίμων ωρών, οι πελάτες μας μπορούν να λαμβάνουν αυτοματοποιημένες πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους και τους τρόπους εξόφλησής του, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτήσεών τους προς τη ΔΕΗ.
Η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες της ΔΕΗ στις υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης επιβεβαιώνεται καθημερινά. Ενδεικτικά, το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4 εκατομμύρια κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 κάθε μήνα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400 χιλιάδες πελάτες.
Επισημαίνεται ότι για το 80% αυτών των κλήσεων ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, η ΔΕΗ διενεργεί τηλεφωνική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός ικανοποίησης από την εμπειρία εξυπηρέτησης. Σημειώνεται ότι το 80% των ερωτηθέντων δηλώνουν ικανοποιημένοι ή απόλυτα ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Το εύρος των δυνατοτήτων εξυπηρέτησης, οι εναλλακτικοί τρόποι υποστήριξης (τηλεφωνική, ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, chat, αυτοματοποιημένη πληροφόρηση), η δωρεάν κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο καθώς και η διεύρυνση του ωραρίου, φέρνουν τη ΔΕΗ πιο κοντά στους πελάτες της.
Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, ενδυναμώνοντας όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της”.