Όπως αναφέρει ο ΟΠΕΚΑ σε ανακοίνωση του: «Στο πλαίσιο της εκκαθάρισης της πληρωμής του τρέχοντος μήνα Φεβρουαρίου, σε ορισμένους δικαιούχους σημειώθηκαν αναντιστοιχίες ανάμεσα στο δικαιούμενο και στο καταβαλλόμενο ποσό των επιδομάτων. Ο ΟΠΕΚΑ ζητά συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία αυτή»
Η ανακοίνωσή του ΟΠΕΚΑ:
«Σε συνέχεια ερωτημάτων δικαιούχων αναπηρικών επιδομάτων, ο ΟΠΕΚΑ διευκρινίζει ότι: Κατά την τακτική μηνιαία καταβολή των αναπηρικών επιδομάτων παρατηρήθηκαν σε ορισμένες περιπτώσεις διαφοροποιημένες καταβολές, λόγω σοβαρού τεχνικού προβλήματος της πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ που εξυπηρετεί τα αναπηρικά προνοιακά επιδόματα.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκκαθάρισης της πληρωμής του τρέχοντος μήνα Φεβρουαρίου, σε ορισμένους δικαιούχους σημειώθηκαν αναντιστοιχίες ανάμεσα στο δικαιούμενο και στο καταβαλλόμενο ποσό των επιδομάτων. Ο ΟΠΕΚΑ ζητά συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία αυτή.
Επίδομα θέρμανσης σε πολυκατοικίες: Τα SOS στις αιτήσεις - Τι πρέπει να ξέρουν διαχειριστές και ένοικοι
Ο ΟΠΕΚΑ σε συνεργασία με την ΗΔΙΚΑ καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος το συντομότερο δυνατό. Η απόδοση των ορθών ποσών στις παραπάνω περιπτώσεις δικαιούχων θα λάβει χώρα με έκτακτη καταβολή, για την οποία οι πολίτες θα ενημερωθούν με νεότερη ανακοίνωση».
Ειδήσεις σήμερα
Ειδικό δικαστήριο: Δύο χρόνια φυλακή στον Παππά – Πρόστιμο στον Καλογρίτσα
Εκλογές 2023: Ο Μητσοτάκης δεν είπε, αλλά έδειξε την ημερομηνία