Υπενθυμίζεται ότι φέτος η Black Friday πέφτει στις 24 Νοεμβρίου. Παρακάτω θα δείτε τις προσφορές τριών μεγάλων αλυσίδων για κινητό μάρκας iPhone.
Black Friday 2023: Οι προσφορές του Κωτσόβολου για iPhone
- iPhone 14 Pro Max 1tb: Από 1.899 τώρα 1.539 ευρώ
- iPhone 13 128 GB: Από 759 ευρώ τώρα 699 ευρώ
Black Friday 2023: Οι προσφορές στα Public για iPhone
- iPhone 14 128 GB: Από 921 ευρώ τώρα 798 ευρώ
- iPhone 13 128GB: Από 759 ευρώ τώρα 699 ευρώ
- iPhone 12 64 GB: Από 619 ευρώ τώρα 569 ευρώ
Black Friday 2023: Οι προσφορές σε Cosmote – Γερμανός για iPhone
- iPhone 11 64GB & SAMSUNG Galaxy S21 FE 5G 128GB: στα 99 ευρώ μετατρέποντας το καρτοκινητό σας στο COSMOTE ΚαρτοΣυμβόλαιο Unlimited Calls.
Παράλληλα, Cosmote – Γερμανός προσφέρουν δωρεάν 3 χρόνια εγγύηση για τα iPhone.
Black Friday 2023: Πότε ξεκινάνε οι προσφορές του PlayStation στην Ελλάδα
Σύμφωνα με το επίσημο PlayStation Blog, η Sony αναφέρει ότι οι προσφορές του PlayStation για το Black Friday 2023 θα ξεκινήσουν στις 17 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 27 Νοεμβρίου. Εκείνο το διάστημα θα υπάρχουν εκπτώσεις σε PS4 και PS5 παιχνίδια, όπως τα Ea Sports FC 24, NBA 2K24, AC Mirage και πολλά ακόμα.
Αυτά θα ισχύουν τόσο ψηφιακά όσο και στα καταστήματα, αν και η Sony τονίζει ότι ανά περιοχή οι προσφορές θα διαφέρουν, επομένως περιμένουμε να μάθουμε τις λεπτομέρειες από το PlayStation Ελλάδας. Θα υπάρχουν επίσης προσφορές στις PS Plus συνδρομές με έως 30% έκπτωση στη 12μηνη συνδρομή για Essential/Premium/ Extra.
Η σημαντικότερη από τις εκπτώσεις είναι το Final Fantasy XVI που θα πωλείται στα 39,99 ευρώ. Το EA Sports FC 24 θα διατεθεί στα 49,99 ευρώ για PS5, ενώ το NBA 2K24 Kobe Bryant Edition στα 19,99 ευρώ μόνο όμως για PS4. Στο Xbox το Elden Ring θα διατεθεί στα 39,99 ευρώ και το Sonic Superstars στο Nintendo Switch στα 29,99 ευρώ. Υπάρχει έτσι περίπτωση να δούμε παρόμοιες εκπτώσεις στα παιχνίδια αυτά και για το PlayStation.
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Black Friday και Cyber Monday 2023: Αδράξτε τις ευκαιρίες του Νοεμβρίου για να βγείτε κερδισμένοι
Με ένα δεκαήμερο προσφορών που ξεκίνησε ήδη, το λιανεμπόριο θα προσπαθήσει να ζεστάνει την αγορά η οποία υπό το βάρος των πληθωριστικών πιέσεων είναι παγωμένη, δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους για μια ευρεία γκάμα κατηγοριών σε πολύ καλύτερες τιμές.
Στην ίδια λογική, πολλές επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετές ημέρες τη διαφήμιση της Black Friday η οποία εφέτος είναι την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου, ένα μήνα πριν από τα Χριστούγεννα, αλλά και της Cyber Monday, τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου.
Στην αιχμή των προσφορών βρίσκονται τα προϊόντα τεχνολογίας με τις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών να πρωτοστατούν στις προωθητικές δράσεις, προσφέροντας στους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, ευέλικτες λύσεις πληρωμής.
Εντατικές διαφημιστικές εκστρατείες έχουν ξεκινήσει και οι αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού ενώ περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεών τους αναμένουν χιλιάδες μικρά καταστήματα που πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω των marketplaces. Προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος, πολλές εμπορικές επιχειρήσεις ρίχνονται στη μάχη των προσφορών με προκρατήσεις αλλά και προσφορές τόσο μέσα από το ψηφιακό κανάλι όσο μέσα από τα φυσικά καταστήματα με στόχο να ρευστοποιήσουν εποχικά προϊόντα και να “γεμίσουν τα ταμεία” τους.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας και αντιπρόεδρος GRECA, εκφράζει συγκρατημένη αισιοδοξία για την εμπορική κίνηση, καθώς όπως σημειώνει ο καταναλωτής είναι πολύ πιεσμένος με περιορισμένο το διαθέσιμο εισόδημα το οποίο και καταναλώνει κυρίως στα βασικά είδη πρώτης ανάγκης. Ωστόσο, οι εμπορικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον ίδιο, προετοιμάζονται να προσφέρουν τις καλύτερες τιμές ώστε να ενισχύσουν τα ταμεία τους και να προχωρήσουν προς τη χριστουγεννιάτικη περίοδο που αποτελεί και την πιο κρίσιμη του έτους.
Στους ίδιους ρυθμούς με το φυσικό εμπόριο κινείται και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη, το 90% των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι προέκταση αναλογικών καταστημάτων και η συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων αυτών κινούνται με ενιαία τιμή (ηλεκτρονικά και αναλογικά). Σύμφωνα με τον ίδιο, το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς έδαφος και ενδυναμώνεται. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις εισέρχονται στο κανάλι αυτό και όλο και περισσότεροι καταναλωτές εμπιστεύονται τις ηλεκτρονικές πωλήσεις.