Κατόπιν της τελικής απόφασης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών οι δεσμευτικές προσφορές των ενδιαφερομένων πρέπει να υποβληθούν λαμβάνοντας υπόψη διόδια 2,50 ευρώ ανά διέλευση, ενώ με βάση την τρέχουσα σύμβαση, που εκπνέει τον Οκτώβριο του 2024, προβλέπονται διόδια 2,80 ευρώ, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, ο οποίος πρόσθεσε πως: «Η απόφαση της Κυβέρνησης για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού στη νέα σύμβαση, όχι μόνο εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια αντιμετώπισης του κόστους διαβίωσης, αλλά κλείνει κι ένα κύκλο ανεδαφικών απόψεων περί κλιμακωτών διοδίων, χωρίς να υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη».
Υπενθυμίζεται πως ο διαγωνισμός για την ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού, η οποία θα ισχύσει από το 2024, είναι σε εξέλιξη και σήμερα Παρασκευή 25/11 τα οκτώ σχήματα εταιριών που συμμετέχουν σε αυτόν, παρέλαβαν τον σχετικό.
Οι υποψήφιοι
Στον διαγωνισμό έχουν προσέλθει οκτώ υποψήφιοι, οι οποίοι πέρασαν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίες για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.
ΣΕΛΠΕ: Ο στρατηγικός σχεδιασμός για το 2024-2027 και η νέα διοίκηση του συνδέσμου
Επομένους δεσμευτικές οικονομικές προσφορές καλούνται να υποβάλλουν οι Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.
Ειδήσεις σήμερα
Κιβωτός του Κόσμου: Συνελήφθη για οπλοκατοχή η υπεύθυνη της δομής Καλαμάτας
Ρεύμα: Πόσο μειώνονται οι λογαριασμοί με τις νέες επιδοτήσεις [παραδείγματα]
Δίκη Πέτρου Φιλιππίδη: Ξέσπασε ο ηθοποιός «Δύο χρόνια με προκαλούν»