Η αναδιοργάνωση της ΑΑΔΕ αφορά την απεύθυνση των φορολογούμενων της Αθήνας πλέον στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρετήσεων (ΚΕΦΟΔΕ), ενώ στην Θεσσαλονίκη αντίστοιχα αναμένεται να λειτουργήσει το κέντρο από Νοέμβριο.
Ο μετασχηματισμός της διοίκησης στοχεύει στην ψηφιακή πραγματοποίηση των συναλλαγών με την εφορία εξ’ αποστάσεως, ενώ αν είναι αν είναι απαραίτητη η επίσκεψη στην εφορία θα γίνεται σε συγκεκριμένες υπηρεσίες ανάλογα με το αντικείμενο, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα».
Νέες υπηρεσίες
- Για υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ, ειδικών φορολογιών, Μητρώου και εφαρμογής των διατάξεων περί βιβλίων και έκδοσης στοιχείων, οι φορολογούμενοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα απευθύνονται μόνο στο ΚΕΦΟΔΕ
- Για τις υποθέσεις μεταβίβασης περιουσίας και φορολογίας κατοχής ακινήτων θα απευθύνονται στα Κέντρα Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) που λειτουργούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Για θέματα οφειλών, επιστροφές και συμψηφισμού φόρων θα απευθύνονται στα Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης – ΚΕΒΕΙΣ
- Για θέματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης σχετικά με την χρήση ψηφιακών υπηρεσιών θα απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης – ΥΦΕ
Η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα γίνεται με:
- ραντεβού, που θα κλείνουν ψηφιακά στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp,
- φυσική παρουσία.
Ακόμα οι πολίτες έχουν την δυνατότητα να καλέσουν στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ: 2231621000
Ειδήσεις σήμερα
Στα 2,7 ο πληθωρισμός τον Ιούλιο – Αυξήθηκαν διατροφή, ένδυση και στέγαση
Υεμένη: Νέα επίθεση από τους Χούθι στο ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο Delta Blue