Συγκεκριμένα, το «Voice» του ΣΚΑΪ έκανε 20,8% στο σύνολο και 16,3% στο δυναμικό κοινό κερδίζοντας με ευκολία την πρώτη θέση στην τηλεθέαση. Η σειρά «Famagusta» του MEGA έκανε 16,5% στο σύνολο και 10,4% στο δυναμικό κοινό, ενώ οι «17 κλωστές» -που ακολούθησαν- κατέγραψαν 12,7% στο σύνολο και 8,6% στο δυναμικό κοινό.
Στον ALPHA, η κωμωδία «Η κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» έκανε 8,2% στο σύνολο και 10% στο δυναμικό κοινό και το «Secret Song» 7% και 6,6% αντίστοιχα.
Η «Φάρμα» του STAR, που οδεύει προς τον τελικό, κράτησε παρέα στο 6,9% του συνόλου και στο 7% του δυναμικού κοινού.
Όπως φαίνεται, επάξια το «Voice» θεωρείται για τους ανθρώπους του ΣΚΑΪ το δυνατό χαρτί της ψυχαγωγίας και θα δώσουν παράταση τις πρώτες εβδομάδες του 2025.
«Κοινωνία Ώρα Mega» : Απών ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος - Η ανακοίνωση της Βούλγαρη [βίντεο]
Τηλεθέαση – Γιατί το Voice παίρνει τη ρεβάνς
Το μουσικό σόου αποδεικνύει φέτος ότι η ξεκούραση, μερικές φορές, κρίνεται απαραίτητη. Μετά από ένα διάστημα αποχής από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ, το πρότζεκτ επέστρεψε φέτος με ανανεωμένη ομάδα, νέο παρουσιαστή, και φέρνει την άνοιξη στα μηχανάκια της Nielsen.
Ένα από τα στοιχεία επιτυχίας είναι και η αποκαλυπτική διάθεση των κριτών. Η Έλενα Παπαρίζου και ο Γιώργος Μαζωνάκης, ειδικά, μοιράζονται αρκετά πράγματα με το κοινό. Χαρακτηριστικά, χθες, η Έλενα Παπαρίζου είπε: «Εγώ ένα διάστημα το ξέχασα το παιδί μέσα μου. Το έχω όμως ανακαλύψει τα τελευταία χρόνια και είμαι τόσο ευτυχισμένη με αυτό το πράγμα»…