Survivor 2024: Αυτό είναι το οριστικό Spoiler
Οι Μαχητές είναι η ομάδα των ασυλιών πλέον. Τρεις στη σειρά κατάφεραν να κερδίσουν. Πέντε τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Οι Μαχητές έχουν βρει τον κουμπί των κόκκινων και παίρνουν το ένα τοτέμ πίσω από το άλλο.
Στο Survivor 2024 έως τώρα πάντως έχουμε και μια άλλη παράδοση. Έπαθλο επικοινωνίας σημαίνει Διάσημοι νικητές. Αυτοί κερδίζουν μέχρι στιγμής στο έπαθλο επικοινωνίας. Τα έχουν σαρώσει και τα δύο. Οι Μαχητές έχουν θέμα εκεί μέχρι στιγμής.
Βέβαια, το σημαντικό γεγονός της ημέρας στο Survivor είναι το ποιος θα αποχωρήσει. Ποια παίκτρια δηλαδή θα δούμε εκτός.
Survivor 2024: Αυτοί κερδίζουν το έπαθλο επικοινωνίας
Το μεγάλο ερώτημα, λοιπόν, είναι αν οι Διάσημοι μπορούν να σηκώσουν κεφάλι και να συνεχίσουν να κερδίζουν τα μεγάλα έπαθλα.
Αρκάς: Ο Θανασάκης ξεμπερδεύει χριστουγεννιάτικα φωτάκια - Η αποστομωτική απάντηση της μητέρας του
Επιπρόσθετα, υπάρχει και έπαθλο φαγητού. Σε αυτό οι Διάσημοι είναι επίσης δυνατοί και τις περισσότερες φορές κερδίζουν. Θα συμβεί το ίδιο; Κι αυτό θα επιβεβαιωθεί για μία ακόμα φορά;
Με άλλα λόγια, οι Διάσημοι είναι πάλι αυτοί που κερδίζουν.
Οι Διάσημοι κερδίζουν το έπαθλο επικοινωνίας και κάνουν το 3/3. Το συνολικό σκορ θα φτάσει στο 17-15 για την κόκκινη ομάδα.
Survivor 2024: Αυτή η παίκτρια αποχωρεί απόψε
Μετά τον αγώνα επάθλου επικοινωνίας και προς το τέλος του επεισοδίου οι 4 κοπέλες – Έλενα Αμανατίδου, Μαρία Αντωνά, Κατερίνα Δαλάκα και Χρύσα Χατζηγεωργίου – θα βρεθούν ξανά στον στίβο μάχης για να αγωνιστούν για την παραμονή τους στο Survivor.
Η Κατερίνα Δαλάκα έχει ξεκάθαρο προβάδισμα απέναντι τους και η παραμονή τους στο ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΙ είναι σίγουρη. Άλλωστε βγήκε και MVP. Σχετικά εύκολα θα κερδίσει και η Μαρία Αντωνά, καθώς όπως έχει αποδείξει είναι καλή στους στόχους.
Ο αγώνας λοιπόν θα είναι ανάμεσα σε Χρύσα και Άννα. Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες πληροφορίες, η Αμανατίδου είναι εκείνη που θα χάσει όλες τις ζωές της και τελικά θα αποχωρήσει από το Survivor.
Ειδήσεις σήμερα
Μαρί Σαντάλ, Τατιάνα Μπλάτνικ και Νίνα Φλορ – Ποια κερδίζει τη μάχη των social media