Ποια στοιχεία της σειράς σάς οδήγησαν στο να πείτε το «ναι» και να επιστρέψετε τη φετινή τηλεοπτική σεζόν;
Το ότι κατάλαβα από την αρχή ότι θα είναι μια πολύ προσεγμένη παραγωγή, με υπέροχα κοστούμια από την πολύ ταλαντούχα Τριάδα Παπαδάκη, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Βασιλειάδη και του Σταμάτη Πατρώνη, δουλειές των οποίων έχω θαυμάσει στο παρελθόν και βεβαίως ηθοποιούς που έχω παρακολουθήσει και με ενδιέφερε να συνεργαστώ μαζί τους. Πάνω από όλα όμως πρόκειται για μια ιστορία εποχής που περιγράφουν γλαφυρά και με αγάπη η Αλεξάνδρα Τσόλκα και η ομάδα της. Είναι και η δεκαετία του ’60 που με εμπνέει πολύ, δεκαετία στην οποία άλλαξε η χώρα μας, η Αθήνα βεβαίως και όλος ο κόσμος.
Είστε από τις ηθοποιούς που επιλέγουν εξαιρετικά προσεκτικά τους ρόλους στη μικρή οθόνη. Η Ολγα Βασιλείου «μίλησε» στην καρδιά σας και ακούμπησε τις καλλιτεχνικές σας χορδές;
Ναι. Με εμπνέει να υποδυθώ μια γυναίκα που ενώ οι συνθήκες ζωής της μοιάζουν ιδανικές -μια και μιλάμε για έναν άνθρωπο που δεν έχει στερηθεί τίποτα από υλικής απόψεως-, στην πραγματικότητα πρέπει να δώσει μάχη για να εκφράσει τα συναισθήματά της και να προστατεύσει αυτό που αγαπάει περισσότερο στον κόσμο. Το παιδί της. Το οποίο παιδί της έχει μεγαλώσει έχοντας τα πάντα, αλλά όχι ψυχική υγεία.
Είστε χαρούμενη και αισθάνεστε «δικαίωση» για τη φετινή σας επιλογή; Η σειρά πηγαίνει εξαιρετικά στους πίνακες της Nielsen.
Φυσικά και είμαι χαρούμενη, κυρίως γιατί απολαμβάνω τη διαδικασία του γυρίσματος και τη θερμή υποδοχή που έχει η σειρά από το τηλεοπτικό κοινό. Για δικαίωση δεν μπορώ να σας μιλήσω. Κάθε επιλογή δουλειάς έχει ένα ρίσκο και το παιχνίδι κερδίζεται κάθε μέρα.
Νιώθετε ότι, πλέον, ο κόσμος έχει τα σωστά κριτήρια για να διαλέγει τηλεοπτική συντροφιά και να επιβραβεύει τις καλές παραγωγές;
Νομίζω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Και το κοινό, θεατρικό ή τηλεοπτικό, δεν ξεγελιέται. Βλέπει ό,τι του αρέσει. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή. Εάν υπήρχε, θα κάναμε πάντα και μόνο επιτυχίες. Δεν είναι όμως έτσι. Υπάρχει ίσως μόνο κάτι που μπορεί να επιβραβεύσει το κοινό, τη σκληρή δουλειά, που φαίνεται σε μια παραγωγή, και την ξεκάθαρη πρόθεση να πει κάποιος την ιστορία του σεναρίου χωρίς εκπτώσεις.
Το όνομά σας έχει συνδεθεί με μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες, όπως «Δεσποινίς Μαργαρίτα», «Η Ζωή μας μια Βόλτα», «Περί ανέμων και υδάτων». Θεωρείτε ότι το επίπεδο της ελληνικής τηλεόρασης έχει αρχίσει να ανεβαίνει ξανά;
Οσον αφορά στη μυθοπλασία, ναι. Να τονίσω εδώ και να δώσω τα εύσημα στη σειρά «Αγριες Μέλισσες», η οποία με την επιτυχία της έκανε τους ανθρώπους της τηλεόρασης να κοιτάξουν τη μυθοπλασία με τον τρόπο που της αξίζει. Η αλήθεια να λέγεται. Καθετί που προχωράει ανοίγει δρόμους. Δρόμους οι οποίοι τη δεκαετία της ύφεσης στη χώρα μας ήταν κλειστοί.
Πώς βλέπετε τη στροφή των καναλιών στην ελληνική μυθοπλασία; Ποιες σειρές ξεχωρίζετε και γιατί;
Τη βρίσκω πολύ σωστή και καίρια. Πάντα το κοινό σε κάθε χώρα θέλει να βλέπει κάτι που αφορά στη δική του ιστορία, στη δική του καθημερινότητα, στους δικούς του προβληματισμούς. Και στη δική του γλώσσα. Μετά μπορεί να εξαχθεί και στο εξωτερικό. Υπάρχουν διαθέσιμες πλατφόρμες. Θαύμασα πολύ μια τουρκική σειρά, το «Ethos», που μιλούσε για την πραγματικότητα σε μια ξένη χώρα όπως εγώ δεν θα μπορούσα να αντιληφθώ. Οπως και το δικό μας «Κόκκινο Ποτάμι», που μιλάει με πολύ σαφή, ευαίσθητο και απολύτως συγκινητικό τρόπο για ιστορικά γεγονότα που πολλοί δεν γνωρίζουν αλλά θα έπρεπε να ξέρουν και να μην ξεχνούν.
Ποιος ρόλος σας έχει χαραχτεί στη ψυχή σας και θεωρείτε ότι θα σας ακολουθεί;
Δεν με ακολουθούν οι ρόλοι. Οταν κλείνω την πόρτα του σπιτιού μου, θέλω να είμαι μία ηθοποιός που έχει πολλά ακόμα να μάθει, να διαβάσει και να παίξει. Ομως κάποια λόγια από συγγραφείς και ποιητές δεν μπορώ να τα ξεχάσω. Και όσα χρόνια και αν περνούν, ο ρυθμός τους έρχεται και μου υπενθυμίζει ή μάλλον με ταξιδεύει σε έναν τόπο όπου κάτι συνέβη άξιο θέασης.
Από τη μέχρι τώρα πορεία σας, ποιο ήταν το μεγαλύτερο «μάθημα» που έχετε πάρει;
Κάθε μέρα παίρνω μαθήματα. Καινούργια.
Εχετε φανταστεί τι άλλο επάγγελμα θα μπορούσατε να κάνετε;
Με ενδιαφέρει το να προσεγγίζω την πραγματικότητα από διαφορετικές οπτικές. Και να μάχομαι την κοινωνική αδικία, τους αποκλεισμούς, τον ρατσισμό σε οποιαδήποτε έκφανσή του. Αρα θα υπήρχαν πολλά.
Η κ. Μπρέμπου πώς είναι όταν σβήνουν τα φώτα της τηλεόρασης και του θεάτρου;
Οταν ανάβουν τα φώτα, της τηλεόρασης και του θεάτρου, δείχνω τη δουλειά μου. Οπότε, όταν σβήνουν, είμαι απλά ένας άνθρωπος που έκανε τη δουλειά του.
Τι σας αποφορτίζει;
Να έχω γύρω μου ανθρώπους με χιούμορ που με κάνουν να γελάω με τις αναποδιές που είναι τόσο συχνές στις ζωές όλων μας. Και οι φίλοι μου. Κι ένας καλός ύπνος.
Τι δεν… μπορούμε να φανταστούμε για εσάς; (γέλια)
Οτι πίνω πολλούς καφέδες, καπνίζω δυστυχώς πολλά τσιγάρα και ξενυχτάω. Χωρίς λόγο. Κι όλα τα παραπάνω μου αρέσουν.
Ποιο σχόλιο που σας έχει κάνει κάποιος θαυμαστής-θεατής κρατάτε ακόμα;
Σε μια παιδική παράσταση, «Το Σκλαβί» της Ξένιας Καλογεροπούλου, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, μετά το τέλος της παράστασης, ξεβαφόμασταν στο καμαρίνι και ένα παιδάκι, τριών-τεσσάρων ετών, μπήκε μέσα με τη μαμά του. Το παιδάκι τρύπωσε στην αγκαλιά μου, με κοίταξε, με αγκάλιασε και μου είπε: «Νόμιζα ότι δεν είστε αληθινή!».
Η σχέση σας με το κοινό;
Οσο ωραία παρέα, όσες ωραίες στιγμές μού έχουν χαρίσει, όταν ήμουν εγώ θεατής, ηθοποιοί και καλλιτέχνες της σκηνής, εύχομαι να χαρίζω κι εγώ.
Πώς ατενίζετε το μέλλον; Τι ονειρεύεστε και τι απεύχεστε;
Ονειρεύομαι ωραίες συνεργασίες, ωραίες στιγμές στη σκηνή. Κι ένα πλαίσιο στο οποίο αυτό θα μπορεί να υπάρξει. Απεύχομαι χιλιάδες πράγματα που δεν χωράνε σε μία συνέντευξη (γέλια).
INFO
«Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ»
ΔΕ-ΠΕ, ALPHA, 20.00
ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
Η Αμαλία μαθαίνει ότι απολύθηκε η Πολυξένη και αντιδράει αναπάντεχα, ενώ η Βικτώρια πιέζει τον Μπουραντά να βγάλει από το κάδρο τον Ντίνο. Την ίδια ώρα ο Αποστόλης μαθαίνει ότι ο Ντίνος, εκτός από τη διαθήκη, είχε κι έναν άλλο λόγο να θέλει νεκρό τον Αριστείδη. Μια δυσάρεστη είδηση, όμως, ανατρέπει πολλά.
Η Αμαλία ανησυχεί για τον Ντίνο, μετά από ένα απρόσμενο νέο που της μεταφέρει ο Αγης. Ο Αποστόλης συναντιέται με τον Ζήση για να ενημερωθεί για τις κινήσεις του Ντίνου, αλλά τον περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη. Ο Ντίνος έρχεται σε σύγκρουση με τον Μάρκο γι’ αυτά που φτάνουν στα αφτιά του Μπουραντά, εξαιτίας του. Στον Παράδεισο οι αστυνόμοι Θανάσης και Σωτήρης παίρνουν συμπληρωματικές καταθέσεις απ’ όλους τους υπαλλήλους. Η Μιράντα θα μπορέσει, αυτή τη φορά, να αποφύγει τη συνάντηση με το παρελθόν της;
Η Μιράντα, μετά τις απειλές που δέχθηκε, είναι έτοιμη να καταρρεύσει, ενώ ο Θανάσης δείχνει αποφασισμένος να θολώσει τα νερά και παραδόξως σε αυτή του την προσπάθεια βρίσκει συμμάχους που δεν τους περίμενε κανείς. Αραγε θα καταφέρει να ανακαλύψει την πραγματική ταυτότητα της Μιράντας; Πώς θα κινηθεί ο Ντίνος μετά τις αποκαλύψεις που έγιναν για τη βραδιά του φόνου;
Η Ολγα είναι έτοιμη να αποδεχτεί ότι η Αμαλία δεν πρόκειται να ρίξει νερό στο κρασί της σε σχέση με τον Πάρη. Καινούργια δεδομένα όμως την τρομάζουν και την οδηγούν σε σημαντικές αποφάσεις. Η Αμαλία προσπαθεί να δικαιολογηθεί στον πατέρα της, που την έπιασε να το σκάει απ’ το σπίτι, όσο ο Ντίνος την περιμένει με ανυπομονησία απ’ έξω για το ραντεβού τους. Ο Βλησσάρης απ’ την άλλη έχει βολευτεί και νιώθει πολύ άνετα εκεί που φιλοξενείται, όμως μια περίεργη επίσκεψη θα του αλλάξει τη διάθεση.
Αρκάς: Ο Θανασάκης ξεμπερδεύει χριστουγεννιάτικα φωτάκια - Η αποστομωτική απάντηση της μητέρας του
*Aπό την έντυπη έκδοση ΤΥΠΟΣ TV
Πρωινό μας: «Πάγωσαν» οι τηλεθεατές – Διεκόπη η εκπομπή, η εξήγηση της Σκορδά [βίντεο]