Συγκεκριμένα, εδώ και εβδομάδες, τα πρωινάδικα -που προσπαθούν να βγάλουν από «τη μύγα ξύγκι»- ασχολούνται ιδιαίτερα με το πρότζεκτ που ναι μεν ανήκει στο STAR… δεν πρόκειται δε να κάνει πρεμιέρα πριν τον Σεπτέμβριο του 2025.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το GNTM έχει κλειδώσει την επιστροφή του στο κανάλι της Κηφισιάς αφού τα στελέχη είδαν ότι με τη Φάρμα το «καράβι της τηλεθέασης» δεν πάει μπροστά.
Όλα τα υπόλοιπα, όμως, ανήκουν ακόμα στη σφαία της φαντασίας. Και αυτό γιατί ουδέποτε άρχισαν να πέφτουν στο τραπέζι ονόματα για τον νέο κύκλο. Οι άνθρωποι του STAR γνωρίζουν καλά την αξία της Βίκυς Καγιά και, σίγουρα, θα μπορούσαν να την προσεγγίσουν. Πριν όμως το κάνουν, θα πρέπει να συνυπολογίσουν ότι οι σχέσεις με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου και τη Ζενεβιέβ είναι κακές. Αυτές οι τρεις γυναίκες, για όσους τις γνωρίζουν καλά, δεν θα μπορούσαν να συνυπάρξουν σε μία εκπομπή.
Οπότε και οι ιθύνοντες, όταν έρθει η σωστή στιγμή, θα πρέπει να δουν τι θέλουν. Μέχρι τότε, όμως, οι προτεραιότητες είναι άλλες και αφορούν κυρίως στο MasterChef.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
GNTM – Η Βίκυ Καγιά ετοιμάζει τον μεγάλο ανταγωνιστή του
Η επόμενη μεγάλη κίνηση της Βίκυς Καγιά έχει τον τίτλο The Agency (σ.σ. Το Πρακτορείο), ένα από τα πιο μοντέρνα ριάλιτι μόδας που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή διεθνώς και θεωρείται η φυσική «εξέλιξη» του GNTM.
Η Βίκυ Καγιά σχεδιάζει το νέο πρότζεκτ με απόλυτη αφοσίωση, στοχεύοντας να φέρει μια φρέσκια και σύγχρονη ματιά στον κόσμο της μόδας. Μάλιστα, αναφέρουν ότι η βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με δύο μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια.
Ειδήσεις σήμερα
Σάκης Αρναούτογλου: Ανατροπή με τον καιρό – Αλλαγή στην πρόβλεψη