Οι οντισιόν και τα γυρίσματα έχουν ξεκινήσει εδώ και κάποιες εβδομάδες, με την καλοκουρδισμένη ομάδα του ριάλιτι να προσπαθεί να συγκεντρώσει το αρτιότερο υλικό από τις λήψεις, μιας και το «MasterChef» πλέον έχει και καλλιτεχνική -θα έλεγε κανείς- ταυτότητα. Μην ξεχνάμε πως το Star είναι το μόνο κανάλι αυτή τη στιγμή που επενδύει στην ελαφρά ψυχαγωγία των ριάλιτι με καλλιτεχνικούς όρους, αφού η φωτογραφία, η σκηνοθεσία (του Κώστα Τριπύλα) και η μουσική επιμέλεια δεν παραπέμπουν σε κανέναν ανταγωνιστή και σίγουρα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν β’ κατηγορίας. Παρά τις ειδικές συνθήκες που επικρατούν λόγω του lockdown και των περιορισμών κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού, και την πιεσμένη διαφημιστική αγορά, το «MasterChef» έχει γίνει σαφές ότι δεν πρόκειται να βγάλει μια σεζόν… επιβίωσης, αλλά φιλοδοξεί να ανεβάσει επίπεδο τόσο στις επιδόσεις των παικτών όσο και στο τηλεοπτικό αποτέλεσμα.
Οι πολυσυζητημένες αλλαγές λοιπόν -ελέω κορονοϊού ή μη- ήταν το κεντρικό θέμα του τρέιλερ, με πρωταγωνιστές όχι το συγκλονιστικό τρίδυμο των κριτών (Σωτήρης Κοντιζάς, Πάνος Ιωαννίδης, Λεωνίδας Κουτσόπουλος), αλλά και την τετράδα των νικητών της περιόδου του «MasterChef» στο Star (Λάμπρος Βακιάρος, Τιμολέων Διαμαντής, Μανώλης Σαρρής και Σταύρος Βαρθαλίτης). Με έντονο χιούμορ, δράση και εξαιρετική σκηνοθεσία, τα γυρίσματα του τρέιλερ αποτύπωσαν μια τηλεοπτική απαγωγή των κριτών από τους τέσσερις θιγμένους απερχόμενους «MasterChef», σηματοδοτώντας και την έναρξη των σημαντικών δομικών αλλαγών που θα δούμε στον πέμπτο κύκλο, οι οποίες όμως φυλάσσονται ως επτασφράγιστο μυστικό μέχρι την πρεμιέρα.
Το μόνο σίγουρο, όμως, είναι πως οι εξωτερικές δοκιμασίες δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, όπως και οι δοκιμές γευσιγνωσίας με πολυάριθμους καλεσμένους, μιας και τα μέτρα προστασίας δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους συγκεντρώσεις μέχρι νεωτέρας. Ακόμη, αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι ότι οι παίκτες θα φτιάχνουν ατομικές μερίδες ώστε οι τρεις κριτές να μη δοκιμάζουν από το ίδιο πιάτο, ενώ μια νέα ανατροπή είναι πως οι προαναφερθέντες δεν θα είναι και μέντορες των συμμετεχόντων, δηλαδή δεν θα έχει ο καθένας την ομάδα του.
Επενδύουν στη σταθερότητα
Το «MasterChef» φιλοδοξεί σύντομα να κρατά καθηλωμένους τους τηλεθεατές έξι ημέρες την εβδομάδα, τοποθετώντας πέντε επεισόδια στη βραδινή ζώνη του Star και ένα bonus επεισόδιο -το λεγόμενο «MasterClass», με τα τηλεοπτικά μαθήματα μαγειρικής- για κάθε απόγευμα Κυριακής. Οπως πάντα, το κανάλι της Κηφισιάς δεν θα ανοίξει τα χαρτιά του από την πρώτη μέρα, καθώς το ριάλιτι θα κάνει την εμφάνισή του στους δέκτες μας στα μέσα Ιανουαρίου με, πιθανότατα, μόνο δύο επεισόδια, αυτά των ακροάσεων, για να αυξηθεί σταδιακά η παρουσία του στη ζώνη των 21.00 από την έναρξη των επεισοδίων του εγκλεισμού των παικτών και μετά.
Η Φάρμα: Η Μαρία Γιαννοπούλου είναι μεγάλη νικήτρια - Κέρδισε 50.000 ευρώ
Την ίδια στιγμή, μόνο τυχαία θα λέγαμε πως είναι η επιλογή του Star να μην πειραματιστεί αλλάζοντας τη… σειρά των εθιστικών ριάλιτι που έχει στη φαρέτρα του, αφού κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, και παρά τις τεράστιες δυσκολίες, το «MasterChef» αποδείχθηκε ήρωας, συγκεντρώνοντας τεράστιες τηλεθεάσεις, ακόμα και με πανίσχυρους αντιπάλους απέναντί του, όπως οι «Αγριες Μέλισσες» του ΑΝΤ1. Ενδεικτικό της επιτυχίας του είναι πως μέχρι το τέλος της σεζόν δεν υπήρξε εβδομάδα που να διακόπηκε, ενώ το τέχνασμα της οικονομίας των επεισοδίων έκανε το Star να φέρει εις πέρας τη δύσκολη αποστολή της ολοκλήρωσης της σεζόν με τεράστια επιτυχία και πάντα στην κορυφή της κατάταξης με τα ποσοστά τηλεθέασης.
Το στοίχημα, βέβαια, με το «MasterChef» δεν θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι αμιγώς τηλεοπτικό. Το συγκεκριμένο project έχει τη μοναδική τεχνική να «παράγει» συμπαθητικούς ήρωες που αντιμετωπίζονται φιλικά από τον τηλεθεατή (Χρήστος Μπάρκας, Παντελής Βούρος), αλλά και… εμμονικά, αφού προκαλούν σχεδόν οπαδικές αντιδράσεις με όσα λένε και κάνουν (Κατερίνα Λένη, Αλκηστις Αλεξάκη, Ντέμη Γεωργίου). Παράλληλα, οι «απόφοιτοι» της σχολής «MasterChef» παραμένουν φιλόδοξοι επαγγελματίες της τηλεοπτικής μαγειρικής που αναζητούν άμεσα νέο πλατό να δράσουν (Κατερίνα Λένη, Μάγκυ Ταμπακάκη, Γιώργος Μπέλλος & Μαρία Μπέη). Μην ξεχνάμε πως οι market leaders της τηλεοπτικής κουζίνας έχουν συνδέσει άρρηκτα το όνομά τους με το συγκεκριμένο ριάλιτι, καθώς ο Ακης Πετρετζίκης διέπρεψε μετά τη νίκη του στον πρώτο κύκλο του σόου στο Mega, ενώ ο Δημήτρης Σκαρμούτσος στις τρεις σεζόν που συμμετείχε είδε τη δημοτικότητά του να εκτοξεύεται και μετέπειτα να διαγράφει λαμπρή πορεία ως τηλε-σεφ.
Οι μεγάλοι «αντίπαλοι»
Σε αντίθεση με το πρώτο μισό της σεζόν, το παιχνίδι φαίνεται να αγριεύει στο πεδίο του ανταγωνισμού. Πέρα από την ασφαλή επιλογή της μυθοπλασίας του ΑΝΤ1, του Alpha και του ΣΚΑΪ με τις επιτυχημένες σειρές «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «Αγριες Μέλισσες», «Παρουσιάστε!», «Καφέ της Χαράς», «Η Φαμίλια» και «8 λέξεις», αλλά και την είσοδο της ΕΡΤ1 με τα «Καλύτερά μας χρόνια» και την «Τούρτα της μαμάς», το «MasterChef» φέτος θα έχει να αντιμετωπίσει ξανά και τον αιώνιο αντίπαλό του, το «Survivor». Η σχέση των δύο προγραμμάτων αποδεικνύεται σχεδόν καρμική, αφού από την πρώτη μέρα ύπαρξης του «MasterChef» στο Star, το «Survivor» το κοιτούσε στα… ίσα στον αγώνα για την επικράτηση στην τηλεθέαση, με την τελευταία σεζόν να ανακηρύσσει αδιαπραγμάτευτο νικητή το Star, σε αντίθεση με τις προηγούμενες σεζόν. Και όλα αυτά, φυσικά, εν αναμονή της επανεκκίνησης της βραδινής ζώνης του Mega με δύο νέες σειρές, αλλά και των νέων σχεδίων του Νίκου Κοκλώνη για το Open, που κανείς δεν ξέρει αν θα επηρεάσει την τηλεθέαση των αντιμαχόμενων προγραμμάτων.
*Από την έντυπη έκδοση ΤΥΠΟΣ TV
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr