Γράφει ο Βαγγέλης Λημνιώτης
Υπάρχει όμως ένα κομμάτι που δεν μπορεί να αλλάξει. Κάτι που ισχύει για κάθε πράγμα που έχει θέση στη ζωή μας, άρα και στις αναμνήσεις μας. Ιδίως για εκείνα που υπάρχουν ως αποτέλεσμα μιας συνήθειας, μιας μηχανικής κίνησης που οδηγεί το χέρι μας στο τηλεκοντρόλ στο κουμπί 4.
Το Mega ήταν αναμνήσεις για τους περισσότερους που είχαν τηλεόραση. Συνδέθηκε με στιγμές που μοιράστηκαν με συγγενείς και φίλους. Πάμε να κάνουμε μέσω του ET Magazine στο EleftherosTypos.gr, μία αναδρομή σε όμορφες γυναίκες που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε μέσω του Mega
Μπορεί και να μην είναι τόσο ωραίο να αποδεχόμαστε αυτή τη δύναμη της τηλεόρασης στις ζωές μας, αλλά μήπως δεν ισχύει το ίδιο τώρα με τα laptop; Το Mega, καλώς ή κακώς, συγκεντρώνει τις περισσότερες έντονες στιγμές που στριμώχτηκαν στο οικιακό μας παρελθόν.
Πολλές εξ αυτών προσέφεραν, πέραν του γέλιου ή των δακρύων, και ερωτικά σκιρτήματα. Πολλά αγοράκια, πολλά κοριτσάκια, πολλές γυναίκες και άντρες ερωτεύτηκαν εικόνες άλλων ανδρών και γυναικών. Είτε πραγματικών είτε μυθοπλαστικών. Κάποιες φορές αυτά μπήκαν στο ίδιο δοχείο και δεν διαχωρίστηκαν.
Οι παρακάτω 11 γυναίκες που έκαναν τα πρώτα τους βήματα στο Mega, έγιναν αντικείμενο πόθου και μέσα από τον ρόλο τους, αλλά και ως κανονικές υπάρξεις. Ταυτίστηκαν σε τέτοιο βαθμό, ώστε ακόμα και στο δρόμο να τις έβλεπε κανείς, δεν τις φώναζε με το πραγματικό τους όνομα.
Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους/Ερατώ
Η σειρά που έκανε γνωστή την Παπαχαραλάμπους. Η τσιγγάνα που τα τσακίρικα της μάτια σαγήνευσαν πολλούς. Για χάρη της τα βράδια οι άντρες δεν σκέφτονταν στιγμή τι πρέπει, τι δεν πρέπει.
https://www.youtube.com/watch?v=Qmc2DSD9z3s
Εβελίνα Παπούλια/ Μαρίνα Κουντουράτου
Μπορεί στην αρχή να παρίστανε τη χαζή και να φαινόταν κάπως επιδερμική, αλλά όσο προχωρούσαν τα επεισόδια η Μαρίνα Κουντουράτου έβγαζε έναν ερωτισμό ακαταμάχητο. Ερωτισμό που αντλούσε από την Εβελίνα Παπούλια. Η σκηνή στη σοφίτα με τον Μαρκορά είναι η πρώτη που έβαλε για τα καλά στο μυαλό όλων ότι μιλάμε για μια γυναίκα με τα όλα της.
Prime time: Το «διαμάντι» του ΣΚΑΪ συνεχίζεται με δυνατές εκπομπές
Μυρτώ Αλικάκη/ Αναστασία
Μια γυναίκα που κατάφερε να δημιουργήσει τέτοιον οικογενειακό διχασμό ανάμεσα στον Μηνά Χατζησάββα και τον Άλκη Κούρκουλο, δε θα μπορούσε παρά να μην προκαλέσει παροξυσμό και αντιδικίες ανάμεσα σε παρέες αντρών. Η Μυρτώ Αλικάκη, 24 χρόνια πίσω, στην πρώτη της δουλειά γενικώς, έθεσε τις βάσεις για να αναδυθεί ένας νέος τύπος γυναίκας. 24 χρόνια μετά η επίδραση της παραμένει στα ίδια επίπεδα.
Σάννυ Χατζηαργύρη/ Λίλα
Όνομα: «Λίλα». Επώνυμο: «Στενή». Κωδική ονομασία: Single. Η ταλαντούχα εγγονή της Ελένη Χατζηαργύρη, αν και είχε εμφανιστεί μερικά χρόνια πριν στο Να Με Προσέχεις, έκανε τη ζημιά της στους Singles. Με το μελιτζανί μαλλί, με αυτή την αντίληψη περί σχέσεων και one night stand, με τον ερωτισμό της. Αποτέλεσε μια κρυφή σκέψη και απόλαυση για όλους τους σχεσάκηδες της εποχής.
Μαρία Παπαλάμπρου/ Βαλένα
Δύο είναι οι ρόλοι που όλοι θυμούνται τη Μαρία Παπαλάμπρου. Ο πρώτος είναι αυτός της ερωμένης του Παρτσαλάκη στο Και Οι Παντρεμένοι Έχουν Ψυχή. Ο πρώτος χρονικά όμως είναι αυτός της μικρής αδερφής του Πέτρου Φιλιππίδη στη σειρά Ο Πέτρος Και Τα Κορίτσια του που προβλήθηκε στο Mega το 1994.
Ελίνα Ακριτίδου/ Ζωή
Ελάχιστοι θυμούνται τη σειρά C’ Est La Vie με τον Πέτρο Φιλιππίδη. Εκεί που η Ελίνα Ακριτίδου έκανε έναν από τους ελάχιστους κωμικούς ρόλους της. Στα πρώτα της βήματα, νέα, ωραία, με ένα τρομερό χαμόγελο που μετά από τόσα χρόνια δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου.
Βαλέρια Χριστοδουλίδου/ Έλλη
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και Χριστόφορος Παπακαλιάτης. Δύο αδέρφια στη σειρά Να Με Προσέχεις που ερωτεύτηκαν την ίδια γυναίκα. Μαζί τους και όλοι εμείς. Η Βαλέρια ως Έλλη, η Έλλη ως Βαλέρια. Πέραν των ερωτικών σκηνών που έπλασαν μια μυθοποιημένη εικόνα, είναι και η φωνή της Βαλέριας που κάνει μεγάλη ζημιά.
https://www.youtube.com/watch?v=3tkI3GdcjLQ
Βάσω Λασκαράκη/ Λουκία
Η Πολυκατοικία ήταν μια κωμική σειρά με πάρα πολλούς χαρακτήρες στα τρία χρόνια που προβαλλόταν στο Mega. Η Βάσω Λασκαράκη, στην πρώτη της δουλειά τηλεοπτικά, έμεινε ανεξίτηλη. Γι΄αυτό και δεν έλειψε από κανένα επεισόδιο. Πολλοί ήρθαν κι έφυγαν, αυτή έμεινε εκεί.
Δήμητρα Ματσούκα/ Γωγώ
Αν υποθέσουμε ότι οι κυρίες είχαν τοποθετηθεί με σειρά προτεραιότητας, τότε δικαιωματικά η Δήμητρα Ματσούκα βρίσκεται τρίτη. Ένα σπίτι καιγόταν, έπαιρνε η ζωή της φωτιά με τον Θανάση Καλημέρη. Πολλές καρδιές αναφλέγονταν κάθε φορά που ανέβαινε στο κρεβάτι για να τραγουδήσει. Ή κάθε φορά που μιλούσε. Όταν για παράδειγμα έλεγε το Κύριε Μάνο, λιώναμε όλοι.
https://www.youtube.com/watch?v=KbiKWDRYCiU
Κλέλια Ρένεση/ Ρίτα
Η σκηνή που η Κλέλια Ρένεση ανοίγει τη μπλούζα της ως Ρίτα Μπαρόλα και χώνει στο στήθος της τον Γεράσιμο Γεννατά, μοιάζει πολύ μακρινή. Κι όμως…είναι μόλις το 2010 που βγήκε το Μίλα Μου Βρώμικα και μας έμαθε την πληθωρική, τη γοητευτική Κλέλια. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί είναι ότι η Κλέλια ήταν από τότε μελαχρινή. Το ξανθό το έκανε για τις ανάγκες του ρόλου.
Τζένη Μπότση/ Τζένη
Αν στις παραπάνω μπορεί να βρεθεί ένας αμφισβητίας, στην περίπτωση της Τζένης Μπότση δεν θα υπάρξει κανείς. Ούτε σαν σκέψη δεν θα περάσει από το μυαλό κάποιου να πει ότι δεν είναι η πιο σέξι γυναίκα που μας έμαθε το Mega. Πιο συγκεκριμένα η σειρά Το Σημάδι του Έρωτα. Με τη Τζένη να λέει και την αλησμόνητη ατάκα στον Τζώρτζογλου «τι έγινε Κωστάκη; σε γουστάρει η χωριάτισσα;».
Σαφώς η σκηνή που κάνει μπάνιο τόπλες είναι εκείνη που την φυλάκισε ως Ερινύα στις ανδρικές φαντασιώσεις. Είναι όμως και μια ακόμα μικρή λεπτομέρεια. Αυτό το ψεύδισμα προκαλούσε μεγαλύτερη έλξη με κάποιον ανεξήγητο τρόπο. Είναι εκείνα τα μικρά πράγματα που συχνά ερωτεύεσαι και δεν μπορείς να εξηγήσεις το γιατί.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]