Πιο συγκεκριμένα, με την εν λόγω απόφαση καθορίζονται οι τεχνικές προδιαγραφές εφαρμογής του μέτρου, η διαδικασία διανομής, πώλησης και επιστροφής τους, όπως και το πλαίσιο ελέγχου και επιβολής των προστίμων.
Στην ΚΥΑ γίνεται, επίσης, αναφορά στον τρόπο συγκέντρωσης και δημοσιοποίησης των στοιχείων κυκλοφορίας εφημερίδων και περιοδικών.
Η υλοποίηση του έργου έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2018, με προϋπολογισμό 15,6 εκατ. ευρώ.
Η Φάρμα: Η Μαρία Γιαννοπούλου είναι μεγάλη νικήτρια - Κέρδισε 50.000 ευρώ
Στο αμέσως προσεχές διάστημα αναμένεται η δημοσίευση του τεύχους της προκήρυξης του διαγωνισμού, η σύνταξη του οποίου έχει ολοκληρωθεί.
Ο αρμόδιος υπουργός ΨΗΠΤΕ Νίκος Παππάς ανέφερε σχετικά: «Η καθιέρωση του barcode στον έντυπο Τύπο θα διασφαλίσει τη διαφάνεια στις κυκλοφορίες εφημερίδων και περιοδικών, θα καταστήσει πιο δίκαιη τη διανομή της δημόσιας διαφημιστικής δαπάνης και θα οδηγήσει στην πάταξη πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού και φαινομένων φοροδιαφυγής. Τύπος με «καπέλα» δεν μπορεί να υπάρχει. Καθώς για εμάς δεν μπορεί να «καπελώνεται» ούτε η ισονομία, ούτε η ελευθεροτυπία», κατέληξε στην δήλωσή του ο υπουργός ΨΗΠΤΕ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]