Το 2017 φτάνει στο τέλος του και για το κανάλι του Φαλήρου το νέο έτος επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις, χωρίς δεύτερη σκέψη. Μετά την αποχώρηση της Αλκηστις Μαραγκουδάκη από τον ΣΚΑΪ, οι ιθύνοντες αναζητούν τον άνθρωπο που θα την αντικαταστήσει στη σημαντικότατη θέση της διεύθυνσης του ψυχαγωγικού προγράμματος. Με το όνομα του Λοΐζου Ξενόπουλου, διευθυντή προγράμματος του πάλαι πότε Μεγάλου Καναλιού, του Mega, να ακούγεται έντονα, τίποτα ακόμη δεν έχει κλειδώσει.
Για το σταθμό του Γιάννη Αλαφούζου το μεγάλο ζητούμενο είναι τα προγράμματα που θα οχυρώσουν, από το δεύτερο μισό της σεζόν, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Με τα «Ελλάδα έχεις ταλέντο», «Voice», «My style rocks» να ολοκληρώνουν την πορεία τους, μέχρι και τα τέλη του 2017, το «Survivor» θα αποτελέσει για το 2018 τον απόλυτο πρωταγωνιστή.
Αρκάς: Μία καλημέρα αφιερωμένη στο Πολυτεχνείο - Η γενιά εκείνη μεγάλωσε
Η τουρκική παραγωγή του Ατζούν Ιλίτζαλι με στελέχη του προαναφερθέντος σταθμού κρατούν πολλούς άσους στο μανίκι τους για το δεύτερο κύκλο του ριάλιτι επιβίωσης. Ενα από αυτά είναι ότι το φορμάτ θα προβάλλεται, πλέον, πέντε φορές την εβδομάδα, με επικρατέστερες ημέρες από Κυριακή έως και Πέμπτη ή από Δευτέρα έως και Παρασκευή. Το «Survivor 2» θα βγαίνει στον αέρα στις 21.00, καλύπτοντας όλη την prime time, αφού θα διαρκεί μέχρι και τις 12.00.
Το Σάββατο τα ηνία της prime time θα συνεχίσει να έχει το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, που σαρώνει στους πίνακες της Nielsen, ενώ τα κενά που θα υπάρχουν θα καλύπτονται από ξένες ταινίες, πολλές από τις οποίες θα είναι σε πρώτη προβολή.
Στο τραπέζι, επίσης, πέφτει ξανά το να εκπέμψει το σόου «My Man Can», επίσης δικαιωμάτων Ατζούν Ιλίτζαλι, όπου τέσσερις γυναίκες τζογάρουν ποντάροντας πάνω στις ικανότητες των συζύγων τους. Το επόμενο διάστημα θα ληφθεί η απόφαση του αν το πρότζεκτ θα «παίξει» από τον Φεβρουάριο του 2018 ή αν θα μετατεθεί για τη νέα χρονιά, τον Οκτώβριο δηλαδή.
Εν αναμονή των εξελίξεων και των τελικών αποφάσεων, το μόνο βέβαιο είναι ότι οι ιθύνοντες στον ΣΚΑΪ δεν αφήνουν τίποτα στη μοίρα του, έχοντας αποφασίσει ότι ο πρωταθλητισμός στους πίνακες της Nielsen είναι μονόδρομος.