Η ανταπόκριση του κοινού ήταν θερμή και η προσέλευση στο σεμινάριο το οποίο απευθυνόταν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στους επαγγελματίες του εμπορίου και της λιανικής επιχειρηματικότητας ήταν πολύ μεγάλη.
Το σεμινάριο χαιρέτησε η εκπρόσωπος της i-Dialogue, Δέσποινα Γριβέα, η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στην ανάγκη που υπάρχει για επιμόρφωση των επαγγελματιών σε σχέση με τα σύγχρονα εργαλεία marketing όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο. Επίσης η κ. Γριβέα τόνισε ότι μέσω του digital marketing δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες να προωθήσουν τις δραστηριότητές τους με χαμηλό κόστος, ιδιαιτέρως στη δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα και το επιχειρείν.
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο είναι αναμφισβήτητα απαραίτητα εργαλεία για κάθε επαγγελματία καθώς προσφέρουν πολύ θετικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις και τις επαγγελματικές δραστηριότητες με χαμηλό κόστος. Για το λόγο αυτό η επιμόρφωσή των επαγγελματιών σε σχέση με το digital marketing αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Εμείς στην i-Dialogue με την ευγενική χορηγία της ΔΕΠΑ οργανώσαμε τα σεμινάρια «Σκέψου…Φυσικά & Social» στην προσπάθειά μας να συμβάλλουμε τα μέγιστα προς αυτήν την κατεύθυνση.»
Εισηγητές των σεμιναρίων ήταν οι εξής:
Hλίας Τσαλδάρης: Data Analyst, SEM – SEO Consultant και ιδρυτής της εταιρείας Innovation Group: Για μένα πάντα, αυτού του είδους τα σεμινάρια είναι μια πάρα πολύ καλή ευκαιρία για αλληλεπίδραση με τους επιχειρηματίες. Μας δίνουν και εμάς την ευκαιρία να αντιληφθούμε το πώς καταλαβαίνουν τον ψηφιακό κόσμο και πως αντιλαμβάνονται το digital transformation Πρέπει να καταλάβουμε στην Ελλάδα πως πρέπει να ετοιμαστούμε για το digital transformation, να ξανασκεφτούμε την ψηφιακή μας παρουσία και πριν ξεκινήσουμε να υποδομούμε την ψηφιακή μας παρουσία πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε και να βελτιώσουμε ψηφιακά την επιχείρηση μας».
Δημήτρης Κονταράκης: Internet Marketing Consultant και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing: Ο κ. Κονταράκης αφού συστήθηκε με τους συμμετέχοντες του σεμιναρίου αναφέρθηκε στη μεγάλη σημασία που έχει η στρατηγική: «πρέπει να ξέρουμε το ποιοι είμαστε, τι προσφέρουμε και γιατί είμαστε εκεί». Ο κ. Κονταράκης αναφερόμενος στη σημασία του διαδικτύου τόνισε ότι «η πώληση αλλάζει μέρος» και συνέχισε μιλώντας για τα e-shops. «Όλοι πουλάνε, όλοι αγοράζουνε αλλά λείπει η στρατηγική».
Η Φάρμα: Η Μαρία Γιαννοπούλου είναι μεγάλη νικήτρια - Κέρδισε 50.000 ευρώ
Αμέσως μετά το τέλος της εισήγησης του ο κ. Κονταράκης δήλωσε τα εξής: «Σήμερα ολοκληρώνεται με μεγάλη επιτυχία ένας κύκλος σεμιναρίων που έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι. Έχουμε δώσει απαντήσεις σε ζητήματα που απασχολούν τους Έλληνες επιχειρηματίες. Είναι πολύ σημαντικό που είμαστε εδώ για να δείξουμε στον Έλληνα επιχειρηματία τι μπορεί να κάνει για να δώσει ώθηση στην επιχείρηση του. Ενημερωθήκαμε πως θα γίνει και νέος κύκλος σεμιναρίων κάτι που μας δείχνει πως ο Έλληνας επιχειρηματίας συνεχίζει να ψάχνει λύσεις για να δώσει εξωστρέφεια στην επιχείρηση του.
Kυριάκος Τσίγκρος: Customer Success Consultant, εταιρεία ContactPigeon: «Είναι πολύ ευχάριστο και σημαντικό για τους νέους επιχειρηματίες να μαθαίνουνε το πώς θα χρησιμοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα εργαλεία που τους παρέχονται, έτσι ώστε να πετύχουν τους στόχους τους οποιοιδήποτε και αν είναι αυτή: να μεγαλώσουν τις εταιρείες τους, να ανοίξουν καινούρια καταστήματα, να έχουν μια καλή παρουσία στο διαδίκτυο».
Ιωαννα Φωτοπούλου: Συνιδρύτρια της εταιρείας Simple Rocks: «Αγαπώ, ζω και κάνω τη δουλειά μου μέσα από τα social media» ξεκίνησε η Ιωάννα Φωτοπούλου και αναφέρθηκε στη σημασία τους και το πώς αλλάζουν κάθε μέρα: «Η συμμετοχή σε αυτά τα σεμινάρια είναι κάτι που το κάνω με πολύ αγάπη. Γιατί ξέρω ότι βοηθάω με τις γνώσεις μου άλλους επαγγελματίες να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να τις μεταφέρουν περισσότερο online! Αυτό είναι κάτι ανεκτίμητο για εμένα που πάντα ζω με το μοτο: Να δίνεις αξία πρώτα» δήλωσε μετά το τέλος του σεμιναρίου.
Γιώργος Μελισσαρόπουλος: Sales Manager, εκπρόσωπος της εταιρείας Susurrus: Ο κ. Μελισσαρόπουλος μίλησε για το influencer marketing, δηλαδή την πώληση προιόντων με την βοήθεια προσώπων που έχουν κοινό στα social media.
Αξίζει να σημειωθεί πως η παρακολούθηση του σεμιναρίου από τους συμμετέχοντες ήταν εντελώς δωρεάν.
Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν με την αποκλειστική χορηγία της ΔΕΠΑ, υπό την αιγίδα του ΕΒΕΑ και την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕ) καθώς και των εταιρειών eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, Innovation Group, Susurrus, ContactPigeon και Simple Rocks.
Media Partner της δράσης «Σκέψου…Φυσικά & Social» είναι ο Ελεύθερος Τύπος.