Η κίνηση ήταν εξαρχής τολμηρή και δυστυχώς για την εταιρία μάλλον δεν βοήθησε αλλά έκανε τα πράγματα χειρότερα, καθώς οι αναλυτές διαπίστωσαν μία πτώση στις πωλήσεις μετά την αλλαγή στο «προφίλ» των μοντέλων.
Τα έσοδα της εταιρίας για το 2023 προβλέπεται να φτάσουν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν σε μείωση 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και είναι ακόμη λιγότερα από τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Παρ’ όλα αυτά, οι νέες καμπάνιες είχαν συγκεντρώσει πολύ καλές κριτικές στο Διαδίκτυο, αποδεικνύοντας πως το Ιντερνετ εξακολουθεί να μην αντικατοπτρίζει πλήρως την κανονική ζωή.
Για να ανακάμψει, η Victoria’s Secret σκοπεύει να επιστρέψει… για τα καλά στα «αγγελάκια» και την έντονη σεξουαλικότητα, για την οποία είχε γίνει εξαρχής γνωστή.