Η μάρκα έχει ξεκινήσει μια σειρά ρούχων και υποδημάτων για να τιμήσει τον Μήνα Υπερηφάνειας – και συνεργάστηκε με τον Tom Daley για την καμπάνια. Στο πλαίσιο της εκστρατείας, ο χρυσός Ολυμπιονίκης έχει γράψει ένα γράμμα αγάπης στον αθλητισμό, το οποίο λέει ότι είναι «ένας χώρος για όλους».
«Ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου, όποια κι αν είναι αυτή. Κάθε αθλητής πρέπει να είναι ελεύθερος να σε αγαπά ενώ αγαπά όποιον θέλει και το πιο σημαντικό, να είναι πιστός σε όποιον κι αν είναι», προσθέτει. Συνεχίζει στην επιστολή: «Υπάρχει ήδη τόσο μίσος στον κόσμο, λέγοντας τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι σε συγκεκριμένα επίπεδα και σε συγκεκριμένους χώρους. Το γήπεδο, η πισίνα πρέπει να είναι ένας ασφαλής χώρος».
Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», αυτή την εβδομάδα η γερμανική εταιρεία ρούχων παρουσιάζει τη συλλογή μαγιό «Pride 2023», διαφημίζοντας μαγιό για γυναίκες στην ιστοσελίδα της με τη βοήθεια ανδρικών μοντέλων. Ένα από τα μαγιό, ένα πολύχρωμο ολόσωμο που ονομάζεται «Pride Swimsuit» και διαφημίζεται έναντι 70 δολάρια, από ανδρικό μοντέλο, δείχνει επίσης κάτι να… εξέχει στην περιοχή του καβάλου.
Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, υπήρχαν πάρα πολλές ενστάσεις. Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια χρήστες του Twitter είδαν το μήνυμα του Λόντον και πολλοί από αυτούς έσπευσαν να επικρίνουν δριμύτατα την Adidas με το επιχείρημα ότι δεν σέβεται το γυναικείο της κοινό.Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.
I have breasts, hips and no need for an extra pouch of fabric around my labia. I guess that means this bathing suit isn’t for me.. or most women.. In which other instance do companies advertise to a demographic of ~1%? Women make up ~50% and we’re struggling lol! Make it make… https://t.co/VYjSSsmUMi
— June (@June_Can_Do_It) May 17, 2023
Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
I dont understand why companies are voluntarily doing this to themselves. They could have at least said the suit is “unisex”, but they didn’t because its about erasing women. Ever wondered why we hardly see this go the other way?
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ24/11/2024|14:42Αποκαλυπτική η Χάρις Αλεξίου: «Δεν σκέφτομαι να επιστρέψω στο τραγούδι, έχει τελειώσει για εμένα» [βίντεο]
Women’s swimsuits arent accessorized with a bulge https://t.co/ysHK8e5H9l
— Riley Gaines (@Riley_Gaines_) May 17, 2023
Ειδήσεις σήμερα
Η επόμενη μέρα της Τουρκίας περνάει από το ΝΑΤΟ
Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα: Βροχή οι αιτήσεις για την αλλαγή
Εκλογές 2023
Εκλογές 2023: Πού ψηφίζω – Βρείτε εύκολα online το εκλογικό σας κέντρο
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις, οι δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls
Εκλογές; 2023: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την διαδικασία και την τσέπη σας
Εκλογές 2023: Δείτε live τον διαδραστικό χάρτη με όλα τα αποτελέσματα