Πρόκειται για μία διαφήμιση γνωστής εταιρείας, στην οποία η ποπ σταρ απολαμβάνει το αναψυκτικό της, παρακολουθώντας τον εαυτό της στην τηλεόραση να χορεύει και να τραγουδά το «Like A Prayer», ένα από τα πιο γνωστά της κομμάτια. Μπορεί το τραγούδι να θεωρείται πλέον κλασικό, ωστόσο είχε προκαλέσει τεράστιο σάλο το 1989, οπότε και κυκλοφόρησε.
Στο βιντεοκλίπ του, ο κόσμος εξοργίστηκε βλέποντας τη Μαντόνα να περιφέρεται με ανοιχτό ντεκολτέ ανάμεσα σε φλεγόμενους σταυρούς και στο τέλος να φιλιέται με έναν μαύρο «Ιησού».
Αντίστοιχο σάλο είχε προκαλέσει και η διαφήμιση με αναφορές στο συγκεκριμένο κομμάτι, με την εταιρεία να την αποσύρει άρον άρον, παρά τα 5 εκατομμύρια που είχε δώσει στη Μαντόνα. Σε δήλωσή του, ο τότε εκπρόσωπος της εταιρείας εξηγούσε: «Οταν υπάρχει μια διαφήμιση που μπερδεύει ή ανησυχεί τους ανθρώπους, είναι λογικό να εξαφανίζεται». Αφού το επίμαχο σποτάκι παίχτηκε ξανά στα φετινά VMA, η Μαντόνα το δημοσίευσε και στο Instagram, γράφοντας: «Ετσι ξεκίνησε η λαμπρή μου καριέρα ως καλλιτέχνις, αρνούμενη να θέσω σε κίνδυνο την καλλιτεχνική μου ακεραιότητα. Επιτέλους συνειδητοποίησαν την ιδιοφυΐα της συνεργασίας μας. Οι καλλιτέχνες είναι εδώ για να διαταράσσουν την ηρεμία».
Δείτε το βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ21/11/2024|22:45Μαριγκόνα: Ξανά στο γήπεδο η 24χρονη influencer - Σε αυτά δε χωρούν... οπαδικά
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.