Πώς αποφάσισες να πεις το «ναι» στον «Αγιο Ερωτα»;
Με πήραν τηλέφωνο από την εταιρία παραγωγής, μου περιέγραψαν την ηρωίδα μου. Ηξερα τη σειρά, το καστ έχει μεγάλο ενδιαφέρον, όπως και η πλοκή. Ολοι αυτοί οι λόγοι δημιούργησαν μία άκρως δελεαστική πρόταση. Πήρα τα κείμενα στα χέρια μου, είδα διαλόγους με λόγο ύπαρξης, που για εμένα είναι πολύ σημαντικό προκειμένου να βοηθηθώ υποκριτικά. Οταν, δε, ξεκίνησαν τα γυρίσματα, κατάλαβα ότι σωστά έπραξα. Εχω αποκτήσει μεγάλη οικειότητα και νιώθω κομμάτι της ιστορίας. Γρήγορα σταμάτησα να αισθάνομαι new entry.
Οι κινήσεις και τα «ναι» της Ιωάννας είναι επιλεκτικά. Τι σου κέντρισε περισσότερο, δηλαδή, το ενδιαφέρον;
Το θετικό είναι ότι παιζόταν ήδη, ήξερα για τι μιλάμε. Είχα δει το αποτέλεσμα, γνώριζα για την αποδοχή της δουλειάς από τον κόσμο. Η εν λόγω παραγωγή πηγαίνει πολύ καλά.
Το γεγονός ότι πρόκειται για σειρά εποχής, σε γοήτευσε;
Ναι, πάντα με γοητεύουν οι σειρές άλλης εποχής και λόγω του αισθητικού κομματιού. Μπαίνεις σε έναν ιδιαίτερο κόσμο, με κοστούμια, προσοχή στη σκηνογραφία. Θυμίζουν αυτά τα στοιχεία κινηματογράφο.
Υποδύεσαι την αδερφή της Θάλειας (Ταμίλα Κουλίεβα). Τι ρόλο θα παίξεις στην εξέλιξη της ιστορίας;
Ενσαρκώνω την Κατρίν, ζούσα για χρόνια στο Παρίσι. Μαθαίνω τα νέα για την αδερφή μου, ότι βρέθηκε στο ψυχιατρείο και τώρα είναι εξαφανισμένη. Επιστρέφω για να τη βοηθήσω. Η Κατρίν είναι μία δυναμική προσωπικότητα, με προοδευτικές ιδέες, σε μία εποχή που οι γυναίκες είναι καταπιεσμένες. Φεμινίστρια και φιλελεύθερη, φέρνει έναν άλλο αέρα και υψώνει ανάστημα απέναντι στον Παύλο.
Θα σώσεις τη Θάλεια;
Καίτη Γκρέυ: Η υιοθεσία, η κακοποίηση, ο γάμος στα 14 και ο βιασμός: «Φώναζα, ούρλιαζα, ένιωσα την απανθρωπιά»
Σκοπός της αυτός είναι… Θέλει να απομακρύνει την αδερφή της από τον Παύλο.
Πώς βλέπεις τη μυθοπλασία τα τελευταία χρόνια;
Γίνεται σοβαρή προσπάθεια να πάμε ένα βήμα παρακάτω. Η οικονομική κρίση είχε επιβαρύνει πολύ τα πράγματα, δεν συνέβαιναν πολλές δουλειές. Οι εταιρίες παραγωγής προσπαθούν πλέον να δίνουν χρήματα για το τεχνικό κομμάτι… Αλλωστε, είναι γνωστό ότι όσο πιο ακριβές είναι οι παραγωγές τόσο καλύτερο είναι και το αποτέλεσμα.
Ενα από τα θετικά των τελευταίων χρόνων είναι ότι πλέον βλέπουμε στην TV και ταλαντούχους ηθοποιούς από το θέατρο, που ο κόσμος δεν γνώριζε…
Είναι σπουδαίο αυτό που συμβαίνει. Αφήσαμε πίσω μας την εποχή της ενοχοποίησης της τηλεόρασης και της ταμπέλας. Οι ηθοποιοί, ακομπλεξάριστα, συμμετέχουν σε τηλεοπτικές παραγωγές και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό σε δύσκολες συνθήκες. Γιατί όταν πρέπει σε 10 ώρες να γυρίσεις 15 σκηνές, πρέπει να είσαι έτοιμος. Είναι μία συνθήκη πρωταθλητισμού αυτό που ζούμε. Εβλεπα, πρόσφατα, μία συνέντευξη του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και έλεγε ότι απαιτείται χρόνος για να γίνουν πράγματα. Τόνιζε ότι εκείνος έχει την πολυτέλεια του χρόνου για να πάρει το πλάνο που θέλει, την ερμηνεία που θέλει. Εχει απόλυτο δίκιο. Το καλό αποτέλεσμα απαιτεί χρόνο. Οπότε εμείς οι ηθοποιοί που κάνουμε τηλεόραση, πρέπει να πάμε στο γύρισμα 100% έτοιμοι. Πρέπει να γίνουν όλα γρήγορα και σωστά.
Αφού αναφέρθηκες στον Χριστόφορο, τι κρατάς από εκείνη την εποχή; Τότε, εσάς τους πρωταγωνιστές των σειρών του, σας θεωρούσαμε stars…
Η αλήθεια είναι ότι ζήσαμε πολύ καλές εποχές, είχαμε αυτή την τύχη. Δινόταν χώρος και προσοχή στον ηθοποιό να αναδείξει το ταλέντο του. Ηταν ζητούμενο τότε. Ηταν εποχές που έβγαιναν πρωταγωνιστές. Οσοι είχαμε την τύχη να το ζήσουμε, μπορέσαμε στη συνέχεια να κάνουμε και καλές επιλογές στο θέατρο, στον κινηματογράφο. Τίποτα, όμως, δεν έχει διάρκεια χωρίς προσωπική δουλειά. Δεν μπορείς να επαναπαυτείς σε μία επιτυχία. Οσο κι αν μία δουλειά σε βοηθά να χτίσεις έναν μύθο, για να συντηρήσεις το οτιδήποτε απαιτείται σκληρή δουλειά.
Η Ιωάννα Παππά στο ΤΥΠΟΣ TV – Μιλά για τις χρυσές εποχές
Εσύ δεν έχεις επαναπαυτεί στιγμή;
Στα 25 χρόνια δουλειάς, θα σου πω δεν έχω ηρεμήσει στιγμή. Προσπαθώ όπως την πρώτη χρονιά…
Υπήρξε κάποιος μύθος γύρω από το όνομά σου;
Δεν ασχολήθηκα ποτέ με όλο αυτό. Είμαι ένας άνθρωπος που δεν επιθυμεί να εκτίθεται, μόνο σε ό,τι αφορά τη δουλειά μου. Με ενδιαφέρει να αναγνωρίζονται ο κόπος και η αξία μου από τον κόσμο. Θέλω να με εκτιμά το κοινό για τη δουλειά μου.
Εχεις αγαπηθεί πολύ και στο θέατρο. Φέτος πρωταγωνιστείς στο «Demons»… Πώς είναι αυτή η στιγμή;
Είναι μία πολύ ωραία στιγμή, με ένα έργο σύγχρονο και βαθύ, έντονο και ακραίο. Μας δίνεται η δυνατότητα να πάμε σε βάθος τους χαρακτήρες, είναι έργο ερμηνειών και αυτό το αγαπώ. Εχουμε θερμή υποδοχή από τον κόσμο και χαίρομαι όταν συμμετέχω σε δυνατά σύγχρονα έργα. Για τα κλασικά γνωρίζουμε την αξία τους, για τα σύγχρονα πρέπει να δίνουμε χώρο να τα γνωρίζουμε.
Μέσα σε αυτό το φορτωμένο πρόγραμμα, η Ιωάννα πώς παίρνει τις ανάσες της για να συνεχίσει;
Το παιδί με βγάζει από κάθε ρουτίνα! Απορροφά οτιδήποτε κουβαλάς και σε βάζει στον δικό του κόσμο. Εκτός από αυτό, θέλω να κάνω και χαλαρά πράγματα με φίλους. Πίστεψέ με, όμως, δεν φτάνουν οι ώρες…
Ο μικρός καταλαβαίνει τη δημοφιλία της μαμάς;
Οχι ακριβώς… Καταλαβαίνει ότι μας μιλά κόσμος που δεν ξέρουμε, με βλέπει και σε αφίσες… Τώρα, δεν ξέρω πώς ακριβώς το έχει στο μυαλό του. Μεγαλώνοντας, νομίζω, θα συνειδητοποιήσει.
*Περισσότερα θέματα στο ένθετο ΤΥΠΟΣ TV που κυκλοφορεί με τον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής
Ειδήσεις σήμερα
Η μεγάλη επιστροφή των σειρών – Τι θα δούμε απόψε σε Άγιο Έρωτα, Παιχνίδια εκδίκησης, Τιμωρό
Ιβάνκα και Μελάνια Τραμπ: Όλη η υφήλιος μιλά για τις γυναίκες της ζωής του Ντόναλντ
Νικόλαος Ντε Γκρες: Πήρε τη μεγάλη απόφαση για τη ζωή του και η Χρυσή Βαρδινογιάννη «φταίει» για όλα
Βασιλική Μιλλούση – Λευτέρης Πετρούνιας: Το σπίτι τους είναι οικογενειακός παράδεισος
ALPHA: Μπελάς τα συμβόλαια Γερμανού, Καινούργιου, Τσιμτσιλή – Το παρασκήνιο
Η γη της ελιάς spoiler: Βρίσκουν τα οστά ενός άντρα – Είναι του Ισίδωρου;
Τηλεθέαση: Στενάχωρα μαντάτα για το MEGA – Δύσκολη μέρα η Κυριακή
Ξέρετε τι τρώμε την Καθαρά Δευτέρα; Τα δύο άπαιχτα πιάτα που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι