«Από την πρώτη στιγμή που τη γνώρισα στον Alpha πίστευα ότι κάθε κίνηση της Ελένης Μενεγάκη θα πρέπει να διδάσκεται στο πανεπιστήμιο, για το πώς πρέπει επικοινωνιακά να χειρίζονται οι άνθρωποι της καριέρες τους και την εικόνα τους», είπε αρχικά η Ελένη Τσολάκη.
«Όλος ο κόσμος αυτό ανεβάζει πλέον στα social, είναι η νέα τάση να δείχνουμε την καθημερινότητά μας αφιλτράριστα», τόνισε η παρουσιάστρια.
Στη συνέχεια της συζήτησης και όταν η κουβέντα εστίασε στα νούμερα τηλεθεάσης: «Τα νούμερα τα βλέπουμε μόνο εμείς. Ο κόσμος και οι εμπορικές διευθύνσεις των καναλιών δεν ενδιαφέρονται για το αν κάνεις 3 ή 5%».
Μαριγκόνα: Ξανά στο γήπεδο η 24χρονη influencer - Σε αυτά δε χωρούν... οπαδικά
«Οι διαφημιστικές εταιρείες ενδιαφέρονται για τα νούμερα που κάνει κάθε λογαριασμός στο Μέσο που θέλουν να διαφημιστούν. Αν δουν ότι εγώ έχω 1 εκατομμύριο followers στο Instagram και έχω engangement, δεν πα’ να κάνω 1% τηλεθεάση. Μπορεί να μην έρθουν να τοποθετηθούν στην εκπομπή μου αλλά στα social, σαν μονάδα και σαν brand, θα έχω τη δυναμική μου», τόνισε.
«Ήμουν χθες στο event μιας εταιρείας και μιλούσα με τους ανθρώπους, που μέσα στα χρόνια έχουν τοποθετήσει τα προϊόντα τους στην εκπομπή της Ελένης. Μου λέει μία κυρία: πηγαίνουμε και βγάζουμε το προϊόν, το είχαμε βάλει σε μία σακούλα και σε κάποια στιγμή η Ελένη την πήρε στα χέρια της. Είχαμε εκατοντάδες τηλεφωνήματα στην εταιρεία που μας ζητούσαν τη σακούλα! Το διανοείστε; Ζητούσαν τη σακούλα!», περιέγραψε στη συνέχεια η Ελένη Τσολάκη.
Δείτε το βίντεο:
Ειδήσεις σήμερα
Σόφια Μπεκατώρου: «Όταν άκουσα τις δηλώσεις Παπανώτα σκέφτηκα την Κυριακή» [Βίντεο]
Μενεγάκη σε Ουγγαρέζο: «Τώρα περίμενες να μας το πεις;» – Τι συνέβη; [βίντεο]