Το χριστουγεννιάτικο διαφημιστικό σποτ παρουσιάζει την Γκόλντι Χόουν και τα παιδιά της Κέιτ και Όλιβερ Χάντσον, μαζί με τα δικά τους παιδιά και τους συντρόφους τους, φορώντας όλοι ασορτί σετ πιτζάμες του brand εσωρούχων.
Μαζί με την Κέιτ Χάντσον ήταν ο αρραβωνιαστικός της, Ντάνι Φουτζικάγια, και η 6χρονη κόρη τους, Ράνι. Οι δύο γιοι της ηθοποιού, ο 20χρονος Ράιντερ και ο 13χρονος Μπίνγκχαμ από τις προηγούμενες σχέσεις της συμμετείχαν επίσης στο βίντεο.
Η διάσημη οικογένεια φαίνεται να χορεύει χαρούμενα γύρω από μια μεγάλη τραπεζαρία ενώ ενώ δίνει γλυκά ο ένας στον άλλον, καθώς και να μπαίνει σε μια κουζίνα εφοδιασμένη με αστακό, γαρίδες και άλλα φανταχτερά πιάτα.
Ωστόσο, το πολυτελής σκηνικό και ο χρόνος της καμπάνιας δεν άρεσαν καθόλου σε κάποιους θαυμαστές της Κιμ Καρντάσιαν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι φαν της Κιμ Καρντάσιαν της έγραψαν τα σχόλια:
«Κορίτσι μου, σε παρακαλώ. Εντελώς εκτός τόπου και χρόνου», σχολίασε ένας αναστατωμένος θαυμαστής στο Instagram την Πέμπτη.
«Σ’ αγαπώ Κιμ, αλλά δεν είναι η ώρα», πρόσθεσε ένας άλλος.
Αν και το Skims διαφημίζει τις οικογενειακές πιτζάμες ως «ταιριαστά σετ για τις απόλυτες διακοπές», η τιμή δεν είναι καθόλου οικονομική.
Το Unisex σετ για ενήλικες πωλείται 120 δολάρια , ενώ ένα άλλο σετ κοστίζει 90 δολάρια.
Το μωρουδιακό και το παιδικό σετ διατίθενται στα 28 δολάρια και 38 δολάρια, αντίστοιχα