Και όλα αυτά μόλις λίγες εβδομάδες αφότου η μάρκα δέχθηκε εκκλήσεις για μποϊκοτάζ επειδή χρησιμοποίησε την τρανς Dylan Mulvaney για να προωθήσει το κονσίλερ της.
Σάλος με διαφήμιση τρανς influencer – Μποϊκοτάζ στην εταιρεία
Η Maybelline, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες με καλλυντικά, δημοσίευσε μια διαφήμιση και σε αυτήν πρωταγωνιστεί ο γενειοφόρος και φαλακρός influencer Ryan Vita.
Στη διαφήμιση, ο Vita είναι βαμμένος και έχει τσιμπιδάκι με χάντρες ένα στα γένια του, ενώ βάζει της Maybellie.
Στη συνέχεια δίνει ένα φιλί στο χέρι του και το στέλνει στους θεατές, δείχνοντας ότι κανένα gloss δεν έχει μεταφερθεί στο χέρι του.
Σε λιγότερο από 24 ώρες το βίντεο με τη διαφήμιση προβλήθηκε περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια φορές.
View this post on Instagram
Διάσημοι… χωρισμοί μέσα στο 2024!
«Αυτό είναι απαράδεκτο και ενοχλητικό», έγραψε ένας χρήστης, ενώ ένας άλλος σχολίασε: «Πραγματικά δεν θέλω να βλέπω ΑΝΔΡΕΣ να κάνουν σεμινάρια μακιγιάζ!!! Ανοησίες».
Άλλοι τόνισαν ότι δεν θα αγοράζουν πλέον προϊόντα Maybelline αφού είδαν το βίντεο.
«Α, ναι. Τίποτα δεν με εμπνέει περισσότερο για να αγοράσω μακιγιάζ από το να το βλέπω μουτζουρωμένο στο πρόσωπο ενός γενειοφόρου άνδρα», έγραψε ένας στο Twitter.
Η New York Post επικοινώνησε με τον Vita και εκπροσώπους της Maybelline για κάποιο σχόλιο, χωρίς ωστόσο κάποιος από αυτούς να είναι άμεσα διαθέσιμος για κάτι τέτοιο.
Maybelline under fire for using bearded model in ad after Dylan Mulvaney flap https://t.co/ONps5Lk8JU pic.twitter.com/kvyMmZriPg
— New York Post (@nypost) July 13, 2023
Νέα συνεργασία της Nike με γνωστή τρανς TikToker – Διαφήμιζε και ταμπόν
Η Nike προκάλεσε οργή μετά την ανάρτηση της τρανς σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Dylan Mulvaney, η οποία δημοσίευσε μια σειρά από κάποιες χορηγούμενες αναρτήσεις για γυναικεία ρούχα του γνωστού brand.
Η 26χρονη Mulvaney δημοσίευσε κάποια βίντεο και φωτογραφίες στο Instagram της την Τρίτη, στις οποίες φορούσε ένα κολάν Nike και ένα αθλητικό σουτιέν παραπέμποντας στις σελίδες των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα του αθλητικού brand.
View this post on Instagram
Άνδρες και γυναίκες σχολίασαν αρνητικά στο Twitter το γεγονός ότι η Mulvaney – η οποία γεννήθηκε άνδρας επιλέχθηκε από τη Nike για να διαφημίσει τη γυναικεία σειρά ρούχων της. Οι αναρτήσεις σημείωναν ότι επρόκειτο για πληρωμένες χορηγίες.
Let’s talk about Nike…a brand that treats men like Dylan Mulvaney that pretend to be women better than it treats women.
In 2018, Nike Brand Ambassador and Model + 10 x Olympic Medalist Allyson Felix got pregnant.
Nike then offered her 70% less pay than her original… pic.twitter.com/5BFPmYaDLA
— Oli London (@OliLondonTV) April 6, 2023
Παραμένει ασαφές πόσα χρήματα πληρώθηκε η Mulvaney για τις αναρτήσεις, αλλά γνώστες που ασχολούνται με τις χορηγίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δήλωσαν στη DailyMail.com ότι μπορεί να λαμβάνει και πάνω από 50.000 δολάρια ανά πληρωμένη ανάρτηση.
Nike faces online uproar over paid partnership with trans TikToker Dylan Mulvaney https://t.co/J8OzbbDQd9 pic.twitter.com/sxTJieCZAm
— New York Post (@nypost) April 6, 2023
Η συνεργασία της Mulvaney στη Nike έρχεται μόλις λίγες ημέρες αφότου προκάλεσε πάλι σχόλια όταν έγινε εκπρόσωπος της Bud Light και το πρόσωπό της εμφανίστηκε σε ειδική έκδοση των κουτιών μπύρας τους.
View this post on Instagram
Σάλος για τη νέα καμπάνια για «γυναικεία» μαγιό με τρανς μοντέλα
Η Adidas κυκλοφόρησε τη συλλογή Pride 2023, η οποία υποστηρίζει την ένταξη και τη συμμαχία στον αθλητισμό.
Η μάρκα έχει ξεκινήσει μια σειρά ρούχων και υποδημάτων για να τιμήσει τον Μήνα Υπερηφάνειας – και συνεργάστηκε με τον Tom Daley για την καμπάνια. Στο πλαίσιο της εκστρατείας, ο χρυσός Ολυμπιονίκης έχει γράψει ένα γράμμα αγάπης στον αθλητισμό, το οποίο λέει ότι είναι «ένας χώρος για όλους».
«Ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου, όποια κι αν είναι αυτή. Κάθε αθλητής πρέπει να είναι ελεύθερος να σε αγαπά ενώ αγαπά όποιον θέλει και το πιο σημαντικό, να είναι πιστός σε όποιον κι αν είναι», προσθέτει. Συνεχίζει στην επιστολή: «Υπάρχει ήδη τόσο μίσος στον κόσμο, λέγοντας τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι σε συγκεκριμένα επίπεδα και σε συγκεκριμένους χώρους. Το γήπεδο, η πισίνα πρέπει να είναι ένας ασφαλής χώρος».
Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», αυτή την εβδομάδα η γερμανική εταιρεία ρούχων παρουσιάζει τη συλλογή μαγιό «Pride 2023», διαφημίζοντας μαγιό για γυναίκες στην ιστοσελίδα της με τη βοήθεια ανδρικών μοντέλων.
\Ένα από τα μαγιό, ένα πολύχρωμο ολόσωμο που ονομάζεται «Pride Swimsuit» και διαφημίζεται έναντι 70 δολάρια, από ανδρικό μοντέλο, δείχνει επίσης κάτι να… εξέχει στην περιοχή του καβάλου.
Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, υπήρχαν πάρα πολλές ενστάσεις.
Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια χρήστες του Twitter είδαν το μήνυμα του Λόντον και πολλοί από αυτούς έσπευσαν να επικρίνουν δριμύτατα την Adidas με το επιχείρημα ότι δεν σέβεται το γυναικείο της κοινό.
Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.
I have breasts, hips and no need for an extra pouch of fabric around my labia. I guess that means this bathing suit isn’t for me.. or most women.. In which other instance do companies advertise to a demographic of ~1%? Women make up ~50% and we’re struggling lol! Make it make… https://t.co/VYjSSsmUMi
— June (@June_Can_Do_It) May 17, 2023
Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
I dont understand why companies are voluntarily doing this to themselves. They could have at least said the suit is “unisex”, but they didn’t because its about erasing women. Ever wondered why we hardly see this go the other way?
Women’s swimsuits arent accessorized with a bulge https://t.co/ysHK8e5H9l
— Riley Gaines (@Riley_Gaines_) May 17, 2023
Ειδήσεις σήμερα