Ο Τούρκος συμπρωταγωνιστής της, Χαλούκ Μπιλγκινέρ, μεταμορφώνεται την ίδια ώρα, ώστε να μοιάζει στον Ελληνα κροίσο, με ακρίβεια που εντυπωσιάζει όσους παρακολουθούν το γύρισμα. Ανάμεσά τους και ο διευθυντής της θαλαμηγού, Κώστας Καράμπελας. «Λόγω του συμβολαίου εχεμύθειας που έχουμε υπογράψει, δεν μπορώ να αναφερθώ στην ουσία των γυρισμάτων, αλλά αυτό που θα δείτε θα είναι μεγαλειώδες», λέει για την ταινία «Μαρία» του Χιλιανού σκηνοθέτη Πάμπλο Λαρέιν. Η προετοιμασία για τα γυρίσματα στο σκάφος ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο, αφού χρειάστηκαν περίπου τέσσερις μήνες, σύμφωνα με τον κ. Καράμπελα, για να συγκεντρωθούν όλα τα αντικείμενα που θα γύριζαν τον χρόνο πίσω, στην εποχή που ο πανίσχυρος Αρίστος ήταν ζευγάρι με τη διάσημη σοπράνο.
«Εχω μείνει έκθαμβος από την ακρίβεια με την οποία αποδίδονται οι ρόλοι των πρωταγωνιστών. Χαρακτηριστικά θα σας πω ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον Ωνάση έχει αντιγράψει το χτένισμά του με ακρίβεια… τρίχας, τα γυαλιά του, το άσπρο κοστούμι με το μαύρο πουκάμισο, ακόμα και τα δίχρωμα ασπρόμαυρα παπούτσια του», σημειώνει για τον Τούρκο πρωταγωνιστή που έχει βραβευτεί με Emmy.
Οι προετοιμασίες επί του πλοίου, που έχει ανακαινιστεί τα τελευταία χρόνια και ενοικιάζεται σε εύπορους τουρίστες, κράτησαν, σύμφωνα με τον διευθυντή του, τρεις ημέρες πριν η Αντζελίνα Τζολί φτάσει στην Ηλεία για την έναρξη των γυρισμάτων. Η ίδια, όπως λέει, έχει πλήρη επίγνωση του βάρους της ιστορίας που ξετυλίγει με την ερμηνεία της. «Η Αντζελίνα Τζολί προσεγγίζει τον ρόλο της με απόλυτο σεβασμό και αυτή η δουλειά θα είναι ένα μεγάλο επίτευγμα. Η παραγωγή έχει προσέξει και την παραμικρή λεπτομέρεια, ώστε κάθε σημείο του πλοίου να αποδοθεί με απόλυτη ακρίβεια όπως ήταν εκείνη την εποχή», σημειώνει. Παράλληλα ο κ. Καράμπελας διευκρινίζει πως δεν ισχύουν οι πληροφορίες ότι η Τζολί ζήτησε να μείνει στο σκάφος. «Κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο, αφού δεν θα είχε πού να κοιμηθεί. Η καμπίνα του Αριστοτέλη Ωνάση είχε διαμορφωθεί κατάλληλα για τα γυρίσματα, όλο το πλοίο είναι ένα σκηνικό. Ηταν αδύνατο να μείνει η Αντζελίνα Τζολί στο σκάφος. Αλλωστε, δεν ήταν μόνη της, συνοδευόταν από τους δύο γιους της», λέει ο Κώστας Καράμπελας, προσθέτοντας ότι η θαλαμηγός θα παραμείνει στο Κατάκολο μέχρι τον Δεκέμβριο.
Grand Hotel spoiler: Προσπαθούν να κλέψουν το μωρό της Ελένης - Το σχέδιο της Κυβέλης
ΕΜΕΙΝΕ ΣΕ ΣΟΥΙΤΑ 3.000€ ΤΗ ΒΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ
Ως εξαιρετικά απλή και προσιτή, με ελάχιστες και απόλυτα λογικές απαιτήσεις, περιγράφεται η Αντζελίνα Τζολί κατά τη διάρκεια της παραμονής της στο ξενοδοχείο «Aldemar Olympian Village» στη Σκαφιδιά Ηλείας. Η παραγωγή της ταινίας είχε κλείσει συνολικά 40 δωμάτια στο πολυτελές συγκρότημα για τους ηθοποιούς, τα μέλη της παραγωγής και το βοηθητικό προσωπικό. Η Αμερικανίδα σταρ έμεινε στην προεδρική σουίτα του συγκροτήματος, που είναι έκτασης 110 τετραγωνικών και μπορεί να φιλοξενήσει έως τέσσερα άτομα, ενώ το κόστος της φτάνει τις 3.000 ευρώ τη βραδιά. Διαθέτει δύο ευρύχωρα υπνοδωμάτια, το ένα με γραφείο, σαλόνι με τραπεζαρία και δύο πολυτελή μαρμάρινα μπάνια με τζακούζι. Εχει, επίσης, ιδιωτική πισίνα και μπαλκόνι με θέα στη θάλασσα. Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής, η Αντζελίνα Τζολί την πρώτη βραδιά ζήτησε να δοκιμάσει ελληνική κουζίνα σε πριβέ δείπνο με τους δύο γιους της, ενώ στο λιτό πρωινό της, που περιελάμβανε αβγά και αβοκάντο, πρόσθετε ξηρούς καρπούς και σνακ που είχε φέρει μαζί της. Προκειμένου οι γιοι της και οι στενοί συνεργάτες της να έχουν όλες τις ανέσεις, είχαν κλειστεί από την παραγωγή και η δεύτερη προεδρική σουίτα αλλά και δύο μικρότερες. Συνολικά η διάσημη ηθοποιός έμεινε τέσσερα βράδια στη Σκαφιδιά, πριν ολοκληρωθούν τα γυρίσματα στην περιοχή.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
Στην ταινία «Μαρία», το σενάριο της οποίας υπογράφει ο Στίβεν Νάιτ, ο σκηνοθέτης Πάμπλο Λαρέιν επιχειρεί να αποδώσει την ταραχώδη, όμορφη και τραγική ιστορίας μίας από τις σπουδαιότερες ερμηνεύτριες όπερας στον κόσμο επικεντρωμένη στις ημέρες πριν από τον θάνατό της στο Παρίσι στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Στην τελευταία της συνέντευξη, λίγο καιρό πριν από τον θάνατό της, η ίδια η Μαρία Κάλλας είχε συνδέσει την ερμηνεία με την ευτυχία. «Οπως όλοι, θέλω να με επαινούν και να με ενθαρρύνουν συνέχεια, γιατί από τη φύση μου είμαι μάλλον απαισιόδοξη. Και μην ξεχνάς ότι μόνο το ευτυχισμένο πουλί κελαηδάει, ενώ το δυστυχισμένο κρύβεται στη φωλιά του και πεθαίνει», είχε πει πριν πεθάνει τον Σεπτέμβριο του ’77 στο Παρίσι, βαθιά πληγωμένη, σύμφωνα με όσους τη γνώριζαν, από το βίαιο τέλος της σχέσης της με τον Αριστοτέλη Ωνάση, ο οποίος προτίμησε να παντρευτεί την Τζάκι Κένεντι. Η Μαρία Αννα Καικιλία Καλογεροπούλου, όπως ήταν το πλήρες όνομά της, γεννήθηκε το 1923 στη Νέα Υόρκη από γονείς Ελληνες μετανάστες και υπήρξε μία από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες του 20ού αιώνα.