Δεν πρέπει να έχει υπάρξει φωτογραφία της που να μην προκάλεσε τον θεατή να πλάσει άπειρα σενάρια στο μυαλό του. Ακόμα και στις φωτογραφίες που δεν είναι στο επίκεντρο η ίδια ή που ο στόχος της είναι να κάνει μια εμπορική τοποθέτηση, το ενδιαφέρον στρέφεται αυτόματα πάνω της.
Για παράδειγμα, στη φωτογραφία που ανάρτησε χθες, η Νικολέττα Ράλλη ήθελε να κάνει ένα giveaway και να δώσει ένα δώρο σε κάποιον από τους ακόλουθούς της. Χρειάστηκε μια δεύτερη και τρίτη θέαση της φωτογραφίας για να μπορέσει κάποιος να διαβάσει τα σχετικά με τον διαγωνισμό της. Γιατί στην πρώτη θέαση το μάτι πέφτει στο κορμί της, στο μπούστο της, στην απαστράπτουσα γοητεία της.
https://www.instagram.com/p/B0N_6aTozLz/