Το κοινό της Emily Ratajkowski είναι πολύ ευρύ, οπότε δεν μπορεί κανείς να μιλήσει για targeting. Όμως με κάθε της ανάρτηση φροντίζει να απευθύνεται ειδικά σε ένα μέρος από το σύνολο των ακόλουθων της. Για παράδειγμα αυτή τη φορά έβαλε φιτιλιές στο μυαλό όσων δουλεύουν σε περίπτερα και ψιλικατζίδικα.
Η Emily Ratajkowski είπε να φτιάξει ακόμα μια φαντασίωση. Έβαλε τα εσώρουχα της από την δική της κολεξιόν και δίχως ρούχα πήγε στο μίνι μάρκετ για να φωτογραφηθεί. Γιατί το Instagram θέλει κόνσεπτ και ποικιλία πάντοτε. Με τα γκρίζα, δαντελένια της εσώρουχα η Emily πόζαρε με γυρισμένη πλάτη και κράτησε στο χέρι της έναν αναμμένο αναπτήρα. Έτσι, για τη σημειολογία του πράγματος.
Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Το βέβαιο είναι ότι ελάχιστοι θα προσέξουν τον αναπτήρα, όταν η Ratajkowski θέλει ο κόσμος να εστιάσει το βλέμμα του στα οπίσθια της.
Φοίβος: «Έχω πουλήσει 6 εκατομμύρια δίσκους, πολλά τραγούδια ξεχνάω ότι τα έχω γράψει»
Παράλληλα, με τις ακόλουθες αναρτήσεις της η Emily θέλησε να ενημερώσει το κοινό για ένα νέο είδος εσωρούχων που κυκλοφόρησε, τα Body, και παρακίνησε το κοινό να τα αγοράσει. Ο Άγιος Βαλεντίνος ξεκίνησε για τα καλά.
https://www.instagram.com/p/BtivuN2HABf/
https://www.instagram.com/p/BtinRqGHjQ-/?fbclid=IwAR1BlQiaiGy9r2ejzw8lTN8blnipEiluABXg4PXvX4Vus5QiOH-DyrNoeRw