Μπορεί να μην είχαμε πλατίνα σε αυτές τις δύο χώρες, αλλά και το χρυσό είναι το ίδιο εντυπωσιακό για δύο μουσικές αγορές που δεν είναι στο ίδιο μήκος κύματος με το Fuego. Με την απήχηση που απέκτησε στο Βορρά, το τραγούδι έχει ξεπεράσει ήδη τα 65 εκατομμύρια προβολές στο Youtube και τα 45 εκατομμύρια downloads στο Spotify.
Πάνω σε αυτή την επιτυχία θέλει να πατήσει η Ελένη Φουρέιρα και η εταιρεία της η Panik. Γι΄αυτό το νέο τραγούδι που θα κυκλοφορήσει ως το τέλος του μήνα, το Tomame, είναι στα ισπανικά. Η Sony Music θα αναλάβει την προώθησή του στο εξωτερικό και η Ελένη προσδοκά ότι θα υπάρξει αντίστοιχη επιβράβευση με αυτή του Fuego.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]