Ελεύθερος Τύπος
ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Όλα ξεκίνησαν πριν 70 χρόνια από μια ομάδα φίλων του αυτοκινήτου

Ράλι Ακρόπολις: Όλα ξεκίνησαν πριν 70 χρόνια από μια ομάδα φίλων του αυτοκινήτου

Newsroom eleftherostypos.gr

Ράλι Ακρόπολις: «Μια ομάς φιλάθλων του αυτοκινήτου αποτελούμενη από τους κ.κ. Κ. Σπηλιωτάκη, Π. Ησαΐα, Α. Δαρδούφαν, Ν. Φιλίνη, Ν. Χρυσικόπουλον, Στ. Μουρτζόπουλον, Ν. Παπαμιχαήλ, Ζ. Χατζηφωτίου και άλλους, απεφάσισε την τέλεσιν ενός Ελληνικού Ράλλυ και απετάθη στην ΕΛΠΑ με την παράκλησιν όπως αυτή αναλάβει την οργάνωσιν του εν λόγω αγώνος.

Οι αρμόδιοι της ΕΛΠΑ εδήλωσαν ότι, δια να διεξαχθή το αγώνισμα υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ θα απαιτείτο αρκετόν χρονικόν διάστημα δια την εκπόνησιν του κανονισμού, οργάνωσιν των σταθμών ελέγχου κ.λπ. Δεδομένου ότι οι εν λόγω φίλαθλοι επεθύμουν να να τελεσθεί το αγώνισμα το ταχύτερον και προ της επελεύσεως της βαρυχειμωνιάς, απευθύνθησαν προς την εταιρείαν SHELL με το ερώτημα εάν θα ήτο δυνατόν να τους συνδράμει εις την προσπάθειαν αυτήν…». Αυτό το δημοσίευμα του 1951 από το περιοδικό «Επιθεώρησις» της SHELL, αποκαλύπτει το πως διοργανώθηκε το πρώτο μεταπολεμικό Ράλι Ακρόπολις στην χώρα μας.

Η εταιρία λιπαντικών δέχτηκε την πρόταση των επιφανών Αθηναίων φίλων του αυτοκινήτου και ο αγώνας στήθηκε πάνω σε διαδρομή μήκους 1.992,9 χιλιομέτρων στο μεγαλύτερο μέρος της ηπειρωτικής χώρας, που έπρεπε να διανυθούν μέσα σε 43 ώρες, χρονικό διάστημα που συνιστούσε άθλο αν σκεφτούμε το σχεδόν ανύπαρκτο οδικό δίκτυο της μεταπολεμικής Ελλάδος. Πάντως, η εκκίνηση δόθηκε στις 19:00 της 30/11/51 εμπρός από το θέατρο Ηρώδου του Αττικού με 10 συμμετέχοντες, νικητής των οποίων αναδείχθηκε ο Πέτρος Περατικός με Fiat 1400, με δεύτερο τον Κ. Σπηλιωτάκη (Jaguar) και Τρίτη την κυρία Ρένα Κύρτση με (Dodge)!

Διαβάστε την συνέχεια στο Autotypos.gr 

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε InstagramFacebook και Twitter

Προτεινόμενα για εσάς

Ράλι Ακρόπολις: Το Eleftherostypos.gr σας αποκαλύπτει όλα όσα έγιναν πίσω από τη σκόνη του «αγώνα των Θεών»

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Αμυράς: Το Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με το ελάχιστο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

Στο καλεντάρι του WRC το Ράλι Ακρόπολις το 2022 – 2023

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Απόλυτα ικανοποιημένοι οι αξιωματούχοι του WRC από το Ράλι Ακρόπολις

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Ο Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα είναι ο μεγάλος νικητής

Ελεύθερος Τύπος Newsroom

WRC-Ράλι Ακρόπολις (3η ημέρα): Ο Ροβάνπερα αύξησε το προβάδισμά του στη γενική

Ελεύθερος Τύπος NewsRoom

Ράλι Ακρόπολις: Άπιαστος ο Ροβάνπερα, αυξάνει τη διαφορά του από Οζιέ και Τάνακ – Διεκόπη η ειδική στο Ελευθεροχώρι λόγω θεατών

Λάμπρος Κατσαρός

Ράλι Ακρόπολις: Το πρόγραμμα της τρίτης ημέρας – «Μάχη» δευτερολέπτων για τους τρεις πρώτους, εντυπωσιακά πλάνα από τις ειδικές

Λάμπρος Κατσαρός

Ράλι Ακρόπολις: Το πανόραμα της πρώτης ημέρας και τα απρόοπτα των ειδικών – Προελαύνει ο Rovanpera, μάχη Ogier με Tanak

Λάμπρος Κατσαρός