Ένας από τους ηθοποιούς που βρέθηκε δίπλα του η Τζένη Καρέζη, ήταν ο Κώστας Μουσούρης, στο θέατρο του οποίου η Τζένη Καρέζη πρωταγωνίστησε στις αρχές της δεκαετίας του 1960.
Στις 11 Οκτωβρίου 1961 ο Κώστας Μουσούρης και η Τζένη Καρέζη πρωταγωνίστησαν στην «Φανή», του Μαρσέλ Πανιόλ.
Για την εμφάνιση αυτή της Τζένης Καρέζη, ο ‘Αγγελος Τερζάκης, όπως αναφέρει ο Μίλτος Λιδωρίκης στο βιβλίο του «Κώστας Μουσούρης-Πάθος Θεάτρου (Εκδόσεις Καστανιώτη)» είχε γράψει στο «Βήμα»: «Ύστερα από την Αδέλα στο θεατρικό έργο “Το σπίτι της Μερνάρντα ‘Αλμπα”, η Φανή είναι θαρρώ η πιο άρτια σύνθεση που μας έχει δώσει ίσαμε σήμερα η Τζένη Καρέζη».
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Έφυγε ο «δημιουργός» μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας
Η φωτογραφία της Καρέζη με τον Μουσούρη από την παράσταση αυτή, που έχει μείνει στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου, αποτυπώθηκε από τον «Elite», τον ιεροφάντη της φωτογραφικής τέχνης – κατά κόσμον Τάσο Κουτσούκο, όπως αναφέρεται στο βιβλίο «Elite – Μια επωνυμία που έγινε όνομα και ιστορία του Θεάτρου», του Μίλτου Α. Λιδωρίκη, που επανακυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Παρουσία». Ο Elite υπήρξε ο φωτογράφος των περισσοτέρων κορυφαίων ελλήνων ηθοποιών και των θεατρικών τους παραστάσεων των δεκαετιών 1950 έως το 1980.
«Φωτογραφίζοντας την παράσταση εισπράττεις το έργο, τη σκηνοθεσία, τον ηθοποιό, το σκηνικό, τον φωτισμό. Όλα αυτά πρέπει να τα απεικονίσεις με τον φακό χωρίς να τα προδώσεις αλλά και χωρίς να επέμβεις. Στο πορτρέτο τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο φωτογράφος έχει την ευθύνη να σκηνοθετήσει. Αυτός τοποθετεί, αυτός φωτίζει, αυτός πρέπει να έχει το ταλέντο να εκμαιεύσει το καλύτερο αποτέλεσμα. Και γι’ αυτό χρειάζεται επικοινωνία με τον άνθρωπο που κάθεται απέναντι από τον φακό», είχε πει ο «Elite» στο Μίλτο Α. Λιδωρίκη.
Η συγκεκριμένη θεατρική παράσταση με πρωταγωνίστρια την Καρέζη και τον Μουσούρη έκοψε περισσότερα από 55.000 εισιτήρια, συμπληρώνοντας 193 παραστάσεις. Έπαιξαν επίσης οι ηθοποιοί Σ. Ξενίδης, Μ. Χρηστίδης, Γ. Βογιατζής, Α. Ντούζος, Β. Μεταξά, Γ. Γιολδάσης, Γ. Παππάς, Μ. Λαμπρινού, Γ. Λευτεριώτης, Ν. Κεδράκας,