Γιατί να απασχολεί, λοιπόν, ο διορισμός ενός συμπολίτη μας στην θέση του γενικού γραμματέως ενός υπουργείου, την κοινή γνώμη; Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα έπρεπε, υπό κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, όμως, υπάρχουν αρκετοί λόγοι. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.
Ο διορισμός της έγινε από τον υφυπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Νάσο Ηλιόπουλο και ήρθε μετά την παραίτηση του προκατόχου της Χαρίλαου Φλώρου.
Ο κ. Φλώρος παραιτήθηκε χωρίς να γίνουν γνωστοί οι λόγοι της κίνησής του. Βρισκόταν στο πόστο του ακριβώς δύο χρόνια και αντικατέστησε την Δήμητρα Χαλικιά η οποία και είχε παραιτηθεί από την εν λόγω θέση μετά από καταγγελίες της στον Τύπο περί κακοδιαχείρισης κονδυλίων από την αναπληρώτρια Υπουργό Εργασίας Ράνια Αντωνοπούλου.
Ο κ. Φλώρος λοιπόν πήρε μία νευραλγική θέση αυτήν της διαχείρισης εκατομμυρίων από τα ευρωπαϊκά κονδύλια, αλλά φαίνεται πως έκανε ελάχιστα, αφού, σύμφωνα με το protagon.gr, ακόμα και ο ΟΑΕΔ προχώρησε σε καινούργια προγράμματα με εθνική χρηματοδότηση… Όμως το ζήτημα σήμερα δεν είναι τα κεφάλαια αυτά, αλλά τα πρόσωπα που τα διαχειρίζονται και έτσι ερχόμαστε στην κυρία Εξερτζόγλου…
Η νέα γενική γραμματέας δεν είναι ένα πρόσωπο «ουρανοκατέβατο», αφού βρίσκεται επί χρόνια στο υπουργείο Εργασίας και συγκεκριμένα από το 2011. Από τότε, η Κατερίνα Εξερτζόγλου απαντούσε στα τηλέφωνα της γενικής γραμματείας. Μετά την παραίτηση της υφυπουργού Ράνιας Αντωνοπούλου, ο Νάσος Ηλιόπουλος ανέλαβε τα καθήκοντά της και πήρε την κυρία Εξερτζόγλου στο γραφείο του ως σύμβουλο.
Η κυρία Εξερτζόγλου, όμως, βρέθηκε σε ένα υπουργείο, με το οποίο οι σπουδές της δεν είχαν καμμία επαφή, ούτε φυσικά και η εργασιακή της εμπειρία.
Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος των μεταπτυχιακών τίτλων «Ψυχολογία και ΜΜΕ» και «Πολιτιστική Διαχείριση» του ίδιου Πανεπιστημίου. Μέχρι το 2011 εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα, σε φορείς πολιτιστικής διαχείρισης, ΜΜΕ και καλλιτεχνικούς οργανισμούς.
Ντεγκρέτσια: Η αμηχανία ενός επώνυμου με ονομασία προέλευσης... - Η μακρά ιστορία από την αρχή
Σύμφωνα, λοιπόν με το βιογραφικό που έδωσε το αρμόδιο υπουργείο, η κυρία Εξερτζόγλου:
«Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Αποφοίτησε από την Γερμανική Σχολή Αθηνών. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος των μεταπτυχιακών τίτλων «Ψυχολογία και ΜΜΕ» και «Πολιτιστική Διαχείριση» του ίδιου Πανεπιστημίου. Μέχρι το 2011 εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα, σε φορείς πολιτιστικής διαχείρισης, ΜΜΕ και καλλιτεχνικούς οργανισμούς.
Από το 2011 μέχρι και σήμερα, διετέλεσε Ειδική Σύμβουλος στην Γενική Γραμματεία Διαχείρισης Κοινοτικών και Άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Κατά τη διάρκεια της θητείας της, μεταξύ άλλων, συμμετείχε στον σχεδιασμό και την υλοποίηση σειράς προγραμμάτων για την καταπολέμηση της ανεργίας, στον συντονισμό του προγράμματος της Παγκόσμιας Τράπεζας για την παροχή τεχνικής βοήθειας στο Υπουργείο Εργασίας με χρηματοδότηση της SRSP, καθώς και στην πιλοτική εφαρμογή του ανοιχτού πλαισίου ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης στον Δήμο Ελευσίνας».
Η κυρία Εξερτζόγλου δεν είχε εκδηλώσει βλέψεις για πολιτική καριέρα και κανείς τα χρόνια που πέρασαν δεν είχε τολμήσει να μην ανανεώσει την σύμβασή της που έληγε κάθε έξι μήνες.
Το μεσημέρι της προηγούμενης Παρασκευής, ο υφυπουργός Εργασίας, Νάσος Ηλιόπουλος ανακοίνωσε την προαγωγή της προκαλώντας «πάγωμα» στους υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίοι είδαν μία συνάδελφό τους χωρίς τα κατάλληλα προσόντα να αναλαμβάνει μία άκρως νευραλγική για την οικονομία θέση. Όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του υπουργείου Οικονομικών, ο βασικός μισθός των Γενικών Γραμματέων υπουργείων, ορίζεται στα 3.231 ευρώ ανεξάρτητα από τις υπερωρίες…
Έτσι, λοιπόν η κυρία Εξερτζόγλου με τις θεατρικές σπουδές, έφτασε να λαμβάνει πάνω από 3.000 ευρώ τον μήνα και να διαχειρίζεται εκατομμύρια ευρώ που –υποτίθεται πως- προορίζονται για την ελληνική οικονομία σε έναν τομέα όπου η χώρα διαχρονικά χωλαίνει αφήνοντας πολλά διαθέσιμα εκατομμύρια αναξιοποίητα…
Το ερώτημα λοιπόν που γεννάται είναι πώς ένας άνθρωπος με θεατρικές σπουδές έχει την ικανότητα να διαχειριστεί και να βάλει την υπογραφή της σε θέματα όπως την αναθεώρηση των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων ΕΣΠΑ, κάτι που σημαίνει ότι η κατανομή επιπλέον προϋπολογισμού σε κάθε πρόγραμμα, άρα οι χρηματορροές των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων για την Απασχόληση θα ξεκινήσουν εκ νέου.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]