Δεν ξέρω αν έχετε μπει όλοι σε χριστουγεννιάτικο mood αλλά για να πούμε την αλήθεια, λίγο τα στολίδια στους δρόμους, λίγο η πτώση της θερμοκρασίας, δεν μας αφήνει περιθώρια να νιώσουμε διαφορετικά.
Γράφει ο Ανδρέας Ντίνης
Λόγω λοιπόν και του κλίματος που επικρατεί αυτές τις μέρες οι διαφημιστές κάνουν το παν προκειμένου να πετύχουν τον σκοπό τους και να είναι αυτοί οι νικητές στον άτυπο αυτό ( για εμάς τουλάχιστον) διαγωνισμό.
Διαφημίσεις με πόνο, κλάμα, συγκίνηση, χαρά, αλλά και γέλιο. Επιστρατεύουν όλη την γκάμα των συναισθημάτων αλλά και πολλά… εκατομμύρια προκειμένου η εταιρεία τους να είναι η πρώτη.
Έτσι ψάξαμε και βρήκαμε τις καλύτερες διαφημίσεις που κυκλοφόρησαν για τα φετινά Χριστούγεννα και τις παρουσιάζουμε στο ET Magazine του EleftherosTypos.gr.
Η διαφήμιση του Χίθροου
Μπορεί να ξόδεψε 7 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας για τη νέα του εορταστική καμπάνια, αλλά φέτος ο John Lewis (δείτε παρακάτω) είναι εκείνος που θα κλάψει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, αφού η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του Χίθροου είναι ίσως η καλύτερη της χρονιάς!
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Έφυγε ο «δημιουργός» μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας
«Εδώ και 70 χρόνια ενώνουμε τις οικογένειες για τα Χριστούγεννα», λένε οι άνθρωποι του αεροδρομίου και, παρ’ όλο που πολλά άλλαξαν με το πέρασμα του χρόνου –ακόμα και η εξωτερική εμφάνιση του Edward και της Doris– «οι μεγάλες αγκαλιές και οι μικρές εκπλήξεις παραμένουν, όπως θα ανακαλύψετε στο νέο μας φιλμ όπου πρωταγωνιστούν τα Αρκουδάκια του Heathrow».
Η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του διάσημου αεροδρομίου καταγράφει το χρονικό του 50χρονου ειδυλλίου ανάμεσα στον αρκούδο Edward και την αρκουδίτσα Doris, που συναντιούνται κάθε χρόνο λίγο πριν τις γιορτές στο Terminal One.
#MozTheMonster
Χρόνο με τον χρόνο τα καταστήματα John Lewis κάνουν αριστουργηματικές καμπάνιες για τα Χριστούγεννα. Από την πρώτη στιγμή της προβολής της η νέα διαφημιστική καμπάνια για τα Χριστούγεννα συγκινεί. Αυτή είναι και η 10η διαφήμιση υπερπαραγωγή των πολυκαταστημάτων που τυγχάνει βέβαια παγκόσμιας αναγνώρισης.
https://youtu.be/Jw1Y-zhQURU
Λίγοι ίσως ήταν εκείνοι που κατάφεραν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους με το συγκινητικό φινάλε της διαφήμισης που κόστισε 7 εκατομμύρια λίρες. Πρωταγωνιστές το γλυκύτατο τερατάκι Moz και ένα 7χρονο αγοράκι.
#YouShall
Το Βρετανικό πολυκατάστημα Debenhams είναι αυτό που ξεχωρίζει στις διαφημίσεις του για τα Χριστούγεννα και το έκανε και φέτος. Η πολυδιαβασμένη ιστορία για την σταχτοπούτα παίρνει σάρκα και οστά, με έναν πιο εναλλακτικό τρόπο και δεδομένα σημερινά.
Ο άνδρας που ερωτεύεται την κοπέλα δεν κάνει προσευχές και τάματα για να την βρει αλλά φτιάχνει hastag #FindThatGirl ενώ η κοπέλα που ψάχνει το παπούτσι της #FindMyShoe
Kevin the Carrot
Το χαριτωμένο καρότο κέρδισε το τέρας του John Lewis, κατά πολλούς.
Η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων 4C Insights ανέδειξε τη διαφήμιση Aldi’s Kevin the Carrot ως την καλύτερη της χρονιάς με «άρωμα» Χριστουγέννων!
https://youtu.be/iJGpOYKXcSE
Coco de Mer
Η εταιρεία γυναικείων εσωρούχων Coco de Mer , αποφάσισε να βγάλει μια από τις πιο σέξι διαφημίσεις που έχουν βγει ποτέ. Αγιοβασιλίνες με καυτά εσώρουχα.
Μια από τις δημοφιλέστερες αντρικές φαντασιώσεις. Αυτό το ξέρει καλά γνωστή εταιρία γυναικείων εσωρούχων που αποφάσισε να λανσάρει τα προϊόντα της με μια από τις πιο σέξι κάμπανιες που έχουμε δει ποτέ. Εσώρουχα, spanking, απίστευτα κορμιά και ερωτισμός που περισσεύει. Άντε και… καλά Χριστούγεννα!
Όπως και να έχει όμως στα φετινά Χριστούγεννα ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος και έτσι εμείς θα σας παρουσιάσουμε και τις διαφημίσεις που προσπάθησαν αλλά δεν τα «κατάφεραν» να κάνουν την μεγάλη διαφορά.
https://youtu.be/nP1uosD78_Q
Parking Lot (Audi USA)
https://youtu.be/mKpfxv2_WZI
Give (Amazon)
https://www.youtube.com/watch?v=UUXgMfFfOkY&feature=youtu.be