Πρόκειται για έργα που έχουν αναπτυξιακό χαρακτήρα, καθώς οι αποστάσεις μειώνονται προς όφελος της τουριστικής κίνησης, των χερσαίων μεταφορών, αλλά και συνολικά της ποιότητας ζωής των κατοίκων των περιοχών. Είναι ενδεικτικό ότι η διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα στην Καρδίτσα μειώνεται σε δυόμιση ώρες και για τα Τρίκαλα σε τρεις ώρες.
Ταυτόχρονα και άλλα έργα μεγάλου ενδιαφέροντος βρίσκονται σε εξέλιξη, όπως τα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου, η κατασκευή των οποίων καρκινοβατούσε επί χρόνια και επί ΣΥΡΙΖΑ μπήκαν στην περιπέτεια της κατάτμησης, προκειμένου στους σχετικούς διαγωνισμούς τις εργολαβίες να κερδίσει ο Χρ. Καλογρίτσας, με αποτέλεσμα τα έργα να μην προχωρήσουν και να χαθεί έτσι μια ολόκληρη πενταετία σε βάρος των τοπικών οικονομιών, αλλά κυρίως της οδικής ασφάλειας.
Η διασύνδεση του Ε65 με την Εγνατία Οδό, παράλληλα με την ολοκλήρωση των έργων στη Δυτική Πελοπόννησο και την έναρξη των εργασιών στο Βόρειο Οδικό Αξονα της Κρήτης δημιουργούν νέες συνθήκες οικονομικής προόδου και ευημερίας, κάνουν πιο ασφαλείς τις διαδρομές, μικραίνουν τις αποστάσεις και φέρνουν την Ελλάδα πιο κοντά στην ευρωπαϊκή σύγκλιση. Είναι θετικό ότι οι υποδομές της χώρας ενισχύονται πραγματικά, ύστερα από μια μακρά περίοδο παγώματος των κατασκευών λόγω της δεκαετούς μνημονιακής περιόδου. Τα τελευταία χρόνια η δουλειά που γίνεται στον τομέα αυτό από την κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι πολύ σημαντική και για εξεύρεση πόρων από την Ευρωπαϊκή Ενωση, αλλά και για την ταχεία υλοποίηση των έργων που έχουν έντονο αναπτυξιακό χρώμα.