ΣΤΑ χρόνια των Μνημονίων τα δημόσια έργα έμειναν πολύ πίσω. Από το 2019 και μετά, η κυβέρνηση Μητσοτάκη ξεκίνησε έναν διπλό αγώνα. Από τη μια να ολοκληρώσει όσα έργα είχαν μείνει ημιτελή ή στα χαρτιά και από την άλλη να σχεδιάσει και να υλοποιήσει μια νέα γενιά έργων.
Οι κάμερες, ο νέος ΚΟΚ, η ασφάλεια
ΤΟΝ τελευταίο χρόνο έχουν παραδοθεί σημαντικά έργα, όπως το μεγαλύτερο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας και ο οδικός άξονας Ακτιο – Αμβρακία, ενώ έως το ερχόμενο καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί η εθνική οδός Πατρών – Πύργου. Παράλληλα, τρέχουν τα έργα για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, οι αυτοκινητόδρομοι Λαμία – Αντίρριο, Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης, Ιωάννινα – Κακαβιά, το Fly Over στη Θεσσαλονίκη και ο νέος διεθνής αερολιμένας Ηρακλείου.
ΠΕΡΑ από τα μεγάλα έργα υποδομών, ταυτόχρονα, κατασκευάζονται εκατοντάδες μικρότερα έργα, τα οποία, όμως, έχουν μεγάλη σημασία για τις τοπικές κοινωνίες. Σχολικά κτίρια, νοσοκομεία, δικαστικά και αστυνομικά μέγαρα, αρδευτικά και αντιπλημμυρικά έργα.
Η Θεσσαλονίκη μπαίνει σε μια νέα εποχή με το Μετρό. Η Ελλάδα έχει μπει σε μια νέα εποχή στην κατασκευή δημοσίων υποδομών με έργα σε κάθε γωνιά της χώρας.