ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις, αλλά εδώ και έναν χρόνο η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών μελετά, σχεδιάζει και υλοποιεί λύσεις που αναβαθμίζουν σταδιακά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Γιατί μπορεί η κατασκευή νέων οδικών αξόνων, όπως ο Fly Over στη Θεσσαλονίκη, και οι μελλοντικές επεκτάσεις της Αττικής Οδού στην Αθήνα να δώσουν ανάσα όταν ολοκληρωθούν, αλλά ο κύριος στόχος πρέπει να είναι ο εκσυγχρονισμός των αστικών συγκοινωνιών.
ΣΕ αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν, εργάζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Μέχρι το καλοκαίρι του 2025 θα κυκλοφορούν 950 ολοκαίνουργια λεωφορεία στην Αθήνα, ενώ μέχρι το 2027 θα έχει αντικατασταθεί πλήρως και θα έχει αυξηθεί ποσοτικά ο στόλος οχημάτων και στις δύο πόλεις. Τα νέα οχήματα, που είναι πλήρως προσβάσιμα για όλους και διαθέτουν κλιματισμό, θα προσφέρουν ιδανικές συνθήκες για τους επιβάτες. Παράλληλα, τον Νοέμβριο θα τεθεί σε λειτουργία το υπερσύγχρονο μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στην Αθήνα προχωρούν τα έργα για τη Γραμμή 4.
ΤΟ σύστημα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς πρέπει να γίνει ξανά αξιόπιστο. Να εξυπηρετεί τους πολίτες με συχνά δρομολόγια, τα οποία δεν θα παρεκκλίνουν από το προκαθορισμένο χρονοδιάγραμμα. Σε αυτή την προσπάθεια, σημαντική θα πρέπει να είναι και η συμβολή της ΕΛ.ΑΣ. και των δήμων, ώστε να απελευθερωθούν οι λεωφορειολωρίδες από τα παρανόμως παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Τα πρώτα θετικά βήματα έχουν γίνει και η κυβέρνηση οφείλει να επιμείνει στην επίτευξη των στόχων που έχει θέσει.