Γίνεται, έτσι, σαφές ότι η δρομολόγηση των διαδικασιών για την εμβληματική επένδυση αποτελεί επιτυχία που θα πρέπει να πιστωθεί στη σημερινή κυβέρνηση. Είναι σημαντικό δε πως με την υπογραφή της σύμβασης καταβάλλεται στο Ελληνικό Δημόσιο το πρώτο τίμημα, ύψους 300 εκατ. ευρώ, από το συνολικό τίμημα μεταβίβασης των 915 εκατ. ευρώ, καθώς και εγγυητική επιστολή, ποσού 347 εκατ. ευρώ, και συνεπώς στο Ελληνικό Δημόσιο περνούν κεφάλαια 647 εκατ. ευρώ.
Εξάλλου, ξεκινά επισήμως, με την υπογραφή μιας άλλης σημαντικής σύμβασης, ένας μαραθώνιος οκτώ ετών για την ολοκλήρωση του γιγαντιαίου έργου της κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, με 15 νέους σταθμούς που θα εκτείνεται από το άλσος Βεΐκου έως το Κολωνάκι και το Γουδή. Πρόκειται για ένα έργο που, όταν ολοκληρωθεί, θα εξυπηρετεί επιπλέον 300.000 κατοίκους του Λεκανοπεδίου και παράλληλα θα περιορίσει δραστικά την κυκλοφορία των οχημάτων.
Κομβικής σημασίας είναι και η σύμβαση για το βόρειο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 Τρικάλων – Εγνατίας, προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ, που θα συνδέσει την Ανατολική και Κεντρική με τη Δυτική Ελλάδα, ιδίως τώρα που δρομολογείται η απολιγνιτοποίηση της περιοχής, ενώ θα πρέπει να προσθέσουμε και τον αυτοκινητόδρομο ΒΟΑΚ, στην Κρήτη, και την ανάπτυξη του σιδηρόδρομου.
Τα μεγάλα έργα βρίσκονται σε τροχιά υλοποίησης πλέον και με την ολοκλήρωσή τους η Ελλάδα θα αλλάξει πρόσωπο. Οχι μόνο θα αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής των κατοίκων, αλλά θα προκύψουν πολλαπλασιαστικά οφέλη για την οικονομία, με αύξηση εισοδημάτων, δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και αύξηση των εσόδων για το κράτος.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr