Το ίδιο εκτός τόπου και χρόνου είναι και το έτερο διαφημιστικό σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο παρουσιάζει έναν αγρότη που προβληματίζεται, γιατί δεν ξέρει πού θα πουλήσει τις αγκινάρες του. Κι αυτό, ενώ τα ελληνικά προϊόντα κατακτούν σήμερα νέες αγορές, η παραγωγή έχει στηριχθεί με σειρά μέτρων, όπως φορολογικές απαλλαγές, καθώς επίσης με κοινοτικές ενισχύσεις, και ο πρωτογενής τομέας αποτελεί βασικό πυλώνα για την ανάπτυξη της οικονομίας.
Στοίχημα η σύγκλιση με την Ευρώπη
Το σίγουρο είναι ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγούσε σε χρεοκοπία τη χώρα μέσα σε λίγες εβδομάδες. Οι πολίτες το έπαθαν -και βεβαίως έμαθαν- το 2015, όταν πίστεψαν τις προεκλογικές υποσχέσεις του Αλ. Τσίπρα και περίμεναν ότι και τα μισά να έκανε από όσα έλεγε, θα βελτιωνόταν η οικονομική τους θέση. Ομως το πλήρωσαν με το βαρύ τρίτο Μνημόνιο, με υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης και διάλυση των εργασιακών σχέσεων.
Τώρα η κατάσταση έχει αντιστραφεί πλήρως. Η ανάπτυξη έχει δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και ωθεί ανοδικά τους μισθούς, καθώς οι εργοδότες προσφέρουν υψηλότερες αμοιβές, προκειμένου να βρουν εργαζομένους. Αυτή είναι η πραγματικότητα στην οικονομία και την αγορά εργασίας, που έχει διαμορφωθεί με τις πολιτικές της κυβέρνησης Μητσοτάκη και η οποία καμία σχέση δεν έχει με τη μαύρη προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ.