Η κυβέρνηση οφείλει να εντείνει τις προσπάθειές της προκειμένου να πείσει για τις μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες σχετικά με την αναμόρφωση όχι μόνο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων, αλλά συνολικά του βαθέος κράτους. Να αντιμετωπίσει τις χρόνιες παθογένειες και να αναπτύξει προγραμματικές συνθέσεις για την επόμενη τετραετία.
Στοίχημα η σύγκλιση με την Ευρώπη
Είναι γεγονός ότι οι απαιτήσεις των πολιτών είναι υψηλές από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, για αυτό και την αξιολόγησαν με αυστηρότητα ως προς τις ευθύνες για το τραγικό δυστύχημα. Ωστόσο ο πρωθυπουργός έδειξε ότι έχει αντιληφθεί πλήρως την ανάγκη αποκατάστασης της εμπιστοσύνης των πολιτών, προχωρώντας σε σειρά μέτρων για την επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων, αλλά και σε σύγκρουση με συντεχνιακές λογικές και αναξιοκρατικές διαδικασίες.
Το βέβαιο είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πρόκειται να κερδίσει έδαφος με επιχειρήματα όπως αυτά που ακούσαμε χθες στη Βουλή από τον κ. Τσίπρα. Ολοι θυμόμαστε τη σκηνοθετημένη σύσκεψη για το Μάτι, τη μη ανάληψη ευθύνης από υπουργούς του και την έλλειψη μίας συγνώμης για τις ολιγωρίες του κρατικού μηχανισμού. Αλλά και ο κ. Ανδρουλάκης, στην τελευταία ομιλία του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, επιτέθηκε στην Ελλάδα, θεωρώντας ότι δεν είναι κράτος δικαίου και συντασσόμενος απόλυτα με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι ευδιάκριτες οι δύο βασικές επιλογές για τους ψηφοφόρους. Να επιλέξουν μία σταθερή κυβέρνηση Μητσοτάκη με μεταρρυθμιστικές θέσεις ή να ακολουθήσουν ένα συνονθύλευμα αστάθειας και ετερόκλητων συμμαχιών πολιτικών δυνάμεων. Η Νέα Δημοκρατία στην προεκλογική περίοδο θα πρέπει να αναδείξει αυτά τα ζητήματα, ώστε να επιτύχει αύξηση της συσπείρωσής της και να συγκεντρώσει ένα υψηλό ποσοστό στις πρώτες εκλογές, που θα οδηγήσει και στο στόχο της αυτοδυναμίας στις δεύτερες κάλπες.