Ο κ. Δούκας υποστηρίζει ότι η πεζοδρόμηση της Β. Ολγας έχει αυξήσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας. Ομως η γενική τάση στις πρωτεύουσες και τις άλλες μεγάλες πόλεις είναι να αποθαρρύνεται η χρήση των Ι.Χ. στο ιστορικό τους κέντρο, επίσης για λόγους περιβαλλοντικούς αλλά και εύρυθμης λειτουργίας του αστικού ιστού. Επιπλέον, κανείς δεν μπορεί να διαβεβαιώσει ότι στην Αθήνα δεν θα αυξηθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα ή δεν θα μεταφερθεί στην έξοδο προς το Καλλιμάρμαρο από μια βεβιασμένη κίνηση. Οταν μάλιστα έχουν προκύψει νέα αρχαιολογικά ευρήματα κατά τη διάρκεια των εργασιών στη λεωφόρο Β. Ολγας.
Το άνοιγμα ή το κλείσιμο ενός δρόμου δεν είναι απόφαση κανενός δημάρχου, αλλά πρώτα θα πρέπει να προηγείται συζήτηση με τα αρμόδια υπουργεία, τους συγκοινωνιακούς φορείς και την επιστημονική κοινότητα, ώστε να λαμβάνεται η καλύτερη απόφαση και για τους κατοίκους, αλλά και για το περιβάλλον. Δεν είναι αυτή καλή αρχή για τον κ. Δούκα.