Ομως είναι ανάγκη να προστατεύσουμε το ελληνικό τουριστικό προϊόν από φαινόμενα αισχροκέρδειας, αλλά και περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Ε.Τ.» οι ακτοπλοϊκές εταιρίες έχουν αυξήσει τις τιμές των εισιτηρίων για τις ημέρες του Πάσχα κατά 4% – 5% σε σύγκριση με τα ήδη επίπεδα-ρεκόρ του περασμένου καλοκαιριού.
Οι πληρότητες προσεγγίζουν το 100% για τους περισσότερους προορισμούς, αλλά το πακέτο γίνεται διαρκώς ακριβότερο λόγω και της έλλειψης ανταγωνισμού σε πολλές γραμμές.
Στοχοπροσήλωση στα πραγματικά προβλήματα
Πρέπει να υπάρξει ισορροπία στη σχέση κόστους και οφέλους και βεβαίως να προστατευθούν οι επιβάτες από αδικαιολόγητες ανατιμήσεις, οι οποίες πρέπει να εξεταστούν από τις αρμόδιες αρχές και ενδεχομένως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Ο τουρισμός βοηθά την οικονομία, ωστόσο είναι ευαίσθητος σε θέματα ποιότητας αλλά και τιμών. Είδαμε όλοι πώς την προηγούμενη διετία η Μύκονος πλήρωσε τις εξωπραγματικές τιμές, σε συνδυασμό με την επιδείνωση των υπηρεσιών, αν και φέτος το νησί δείχνει ότι μαθαίνει από τα λάθη του παρελθόντος και ανακτά μέρος των απωλειών. Αλλά και σε όλη την Ελλάδα ο τουρισμός πρέπει να παράγει έσοδα, χωρίς να υπονομεύονται οι προοπτικές του.