Είναι σημαντικό ότι με τη νέα διαπραγμάτευση το τίμημα διπλασιάστηκε, αλλά και τα ετήσια έσοδα, ενώ περιορίστηκε και ο χρόνος που θα κατέχει ο παραχωρησιούχος την έκταση. Αλλά το βασικό επίσης είναι ότι θα δημιουργηθεί κέντρο logistics για το διαμετακομιστικό εμπόριο και τον εφοδιασμό της αγοράς, και βεβαίως ότι θα αναπτυχθεί μια περιοχή που επί δεκαετίες ήταν υποβαθμισμένη.
«Καμπανάκι» για τα επιτόκια καταθέσεων
Ξεμπλόκαραν εξάλλου και τα έργα στον πιο επικίνδυνο αυτοκινητόδρομο της χώρας, την εθνική οδό Πατρών – Πύργου, και τα πρώτα εργοτάξια που έχουν αρχίσει να δουλεύουν σε Πύργο και Αχαΐα θα επισκεφθούν σήμερα ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Υποδομών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το έργο σαλαμοποιήθηκε και τις μικτές εργολαβίες είχε αναλάβει ο φίλιος εργολάβος Καλογρίτσας, ο οποίος αποδείχθηκε πως δεν είχε την οικονομική ευχέρεια για να επιτύχουν τα έργα. Αποτέλεσμα της τακτικής αυτής του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το έργο να παγώσει και να χρειαστούν νέες διαπραγματεύσεις από την Κομισιόν με τη σημερινή κυβέρνηση, οι οποίες κατέληξαν θετικά και το έργο για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου μπήκε επιτέλους σε τροχιά υλοποίησης.
Το ξεμπλοκάρισμα των επενδύσεων έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη χώρα και στέλνει ένα μήνυμα ότι η Ελλάδα είναι ένας προορισμός για τους επενδυτές με την υλοποίηση έργων που θα φέρουν νέα κεφάλαια, θα δημιουργούν εισοδήματα και νέες θέσεις εργασίας και θα βελτιώνουν τις υποδομές της χώρας.