Καταρχάς, είναι πολύ θετικό ότι υπάρχει ένα σχέδιο, σοβαρό, αξιόπιστο και κοστολογημένο που θα εφαρμοστεί για τη βελτίωση και ενίσχυση των μεταφορών και των υποδομών, όπου θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα προς όφελος των πολιτών. Και επιπλέον είναι σημαντικό ότι στους στρατηγικούς στόχους της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τη δεύτερη τετραετία περιλαμβάνονται η προώθηση των εν εξελίξει έργων και ο σχεδιασμός νέας δέσμης έργων, η βελτίωση της ασφάλειας των υποδομών και των μεταφορών, καθώς και της ποιότητας των έργων και των υπηρεσιών, η αύξηση της αποδοτικότητας των χρησιμοποιούμενων εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων και η ενίσχυση της πράσινης κινητικότητας.
Ομως οι επιμέρους προτεραιότητες, όπως η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, η αναβάθμιση σιδηροδρόμου, η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και η υλοποίηση εμβληματικών έργων όπως το μετρό της Θεσσαλονίκης, η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας και η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων, που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, δείχνουν ότι, εφόσον όλα αυτά γίνουν, θα αλλάξει προς το καλύτερο η καθημερινότητα των πολιτών.
Η ανανέωση του υφιστάμενου γερασμένου στόλου των λεωφορείων, με την προμήθεια 650 νέων οχημάτων μηδενικών ρύπων, ηλεκτρικών και φυσικού αερίου, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, από τις αρχές κιόλας του 2024, για παράδειγμα, δεν θα εξυπηρετήσει μόνο τις μετακινήσεις που θα γίνουν καλύτερες και πιο εύκολες, αλλά θα βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών και θα έχει θετικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την ποιότητα ζωής. Και από την επιτυχία στην υλοποίηση των έργων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών, θα κριθεί και η αποτελεσματικότητα της κυβέρνησης.