Είναι χαρακτηριστικό ότι με τη λειτουργία των νέων σταθμών προβλέπεται ημερήσια αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του μετρό κατά 132.000 πολίτες ημερησίως, πράγμα που θα έχει επίσης δύο θετικές επιπτώσεις. Πρώτον, τη μείωση της κυκλοφορίας των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως και, δεύτερον, τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως.
Στοίχημα η σύγκλιση με την Ευρώπη
Η ενίσχυση των υποδομών και η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών αποτελούν μεγάλο στοίχημα για την κυβέρνηση. Για αυτό θα πρέπει τα έργα του μετρό να προχωρήσουν, όπως και οι επεκτάσεις των γραμμών του. Και πραγματικά είναι ακατανόητες οι αντιδράσεις που υπάρχουν, ακόμα και από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, στην κατασκευή νέων σταθμών, όπως π.χ. στα Εξάρχεια, όταν η χάραξη είχε αποφασιστεί και επί των ημερών του.
Προφανώς, συνιστά παραλογισμό πολίτες, οι οποίοι μάλιστα δεν είναι κάτοικοι της περιοχής, να αντιδρούν σε ένα έργο που θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών. Ταυτόχρονα, προχωρά και το μετρό της Θεσσαλονίκης και του χρόνου από τους μουσαμάδες του κ. Τσίπρα θα γίνουν τα πραγματικά εγκαίνια της λειτουργίας του ώστε να βελτιωθεί το κυκλοφοριακό της συμπρωτεύουσας. Η έμφαση στις συγκοινωνίες και άλλες βασικές υποδομές είναι προτεραιότητα, καθώς είναι οι τομείς που μπορεί να φαίνονται μικροί σε επίπεδο διακυβέρνησης, αλλά αποτελούν κριτήριο αξιολόγησης της κυβέρνησης.