Το βασικό είναι να υπάρχει έντονη παρουσία της Τροχαίας στους δρόμους και να γίνονται στοχευμένοι έλεγχοι, όχι μόνο στην παραλιακή ή όπου αλλού γίνονται «κόντρες», αλλά και στις εθνικές οδούς, έξω από νυχτερινά μαγαζιά Σάββατο βράδυ και στο οδικό δίκτυο, όπου σημειώνονται συχνά τροχαία δυστυχήματα.
Καθημερινά, δυστυχώς, χάνονται ανθρώπινες ζωές είτε από υπερβολική ταχύτητα είτε από επικίνδυνη οδήγηση είτε λόγω χρήσης αλκοόλ. Παρ’ όλα αυτά, είναι γεγονός ότι σήμερα δεν γίνονται ούτε τα αλκοτέστ που θα έπρεπε να γίνονται ούτε οι έλεγχοι για ζώνες ασφαλείας και κράνος στις μηχανές ούτε για τα κινητά, που επίσης μας βάζουν σε κίνδυνο. Και, προφανώς, όπως είπε ο υπουργός, στις περιπτώσεις που εγκυμονούν κίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή δεν νοείται να καταγράφεται μία παράβαση και μετά με τον άλφα ή βήτα τρόπο η κλήση να σβήνεται.
Θα πρέπει να τηρηθεί επιτέλους ο ΚΟΚ και να σταματήσει το φαινόμενο της επικίνδυνης οδήγησης που εκδηλώνεται με κάθε τρόπο και η οποία έχει ως συνέπεια σοβαρούς τραυματισμούς και την απώλεια ανθρώπινων ζωών. Ακόμα και τα ακατάλληλα οχήματα μπορεί να αποτελέσουν μια από τις βασικές αιτίες θανατηφόρων τροχαίων, ιδιαίτερα στην επαρχία, όπου πλέον δεν γίνεται ο απαιτούμενος τεχνικός έλεγχος στα ΚΤΕΟ.
Είναι επιτακτική ανάγκη να ξεκινήσει άμεσα μια εκστρατεία για την οδική ασφάλεια, με σωστή ενημέρωση όλων, αυστηροποίηση των ποινών, όπου χρειάζεται, για τους παραβάτες, και κυρίως με περισσότερους ελέγχους, προκειμένου να σωθούν ανθρώπινες ζωές. Πρέπει επιτέλους να αλλάξει η οδηγική μας συμπεριφορά, γιατί δυστυχώς βλέπουμε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις φθάνουμε σε τριτοκοσμικές καταστάσεις.