Βλέπουμε, και αυτό δεν ισχύει βεβαίως μόνο για την Ελλάδα, ότι τα ακραία καιρικά φαινόμενα θα γίνονται όλο και πιο ισχυρά και θα εμφανίζονται με μεγαλύτερη συχνότητα, λόγω της κλιματικής κρίσης στον πλανήτη.
Από την άλλη, διαπιστώνουμε ότι μετά την πανδημία η ζωή των πολιτών έχει αλλάξει και η επιστροφή της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας στην κανονικότητα απαιτεί στη χώρα μας έναν νέο γύρο επενδύσεων για τη δημιουργία των αναγκαίων υποδομών, τόσο στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη όσο και στην περιφέρεια.
Καθημερινώς πλέον το κυκλοφοριακό πρόβλημα επιδεινώνεται και προφανώς όχι μόνο όταν υπάρχει βροχή. Αυτό συμβαίνει και γιατί λόγω Covid ο κόσμος δεν επιλέγει στον ίδιο βαθμό με το παρελθόν τα Mέσα Mαζικής Mεταφοράς και προτιμά να χρησιμοποιεί το Ι.Χ. του αποφεύγοντας το συνωστισμό, αλλά και επειδή παρατηρείται μεγάλη αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων.
Oμως είναι σαφές ότι ιδιαίτερα στην Αθήνα το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, όπως επισημαίνουν όλοι οι ειδικοί συγκοινωνιολόγοι, είναι πια ξεπερασμένο, όπως και μια σειρά άλλων υποδομών. Τα έργα του μετρό είχαν σταματήσει στο 2004 και τώρα θα πρέπει να προχωρήσουν οι επεκτάσεις των γραμμών που έχουν σχεδιαστεί, αλλά και να κατασκευαστούν νέοι αυτοκινητόδρομοι.
Οι υποδομές θα πρέπει από εδώ και πέρα να κατασκευάζονται με την προοπτική ότι θα υπόκεινται σε μεγάλες δοκιμασίες από ακραία καιρικά φαινόμενα. Θα πρέπει να επενδύσουμε στην κατασκευή υποδομών με χρηματοδότηση μέσω κοινοτικών κονδυλίων και συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα, όπου χρειάζονται.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter