Όπως αποτυπώνεται σε επίσημα έγγραφα, που φέρει στο φως της δημοσιότητας το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού MEGA, οι σταθμάρχες γνώριζαν ότι τα τρένα είναι «τυφλά» και ότι είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών υπέγραψαν και εγκατέλειψαν την βάρδια τους τουλάχιστον μια ώρα νωρίτερα, αφήνοντας τον άπειρο συνάδελφό τους μόνο του να διαχειριστεί περισσότερα από 6 δρομολόγια.
Η μοιραία, όπως αποδείχθηκε, ανικανότητα του σταθμάρχη αποτυπώνεται επίσης σε χαρτιά.
Σε καθεστώς σύγχυσης δεν κατάφερε να δώσει ούτε γραπτώς ποτέ τις σωστές οδηγίες. Την ίδια ώρα, σε απολογία καλούνται από τον εφέτη ειδικό ανακριτή ο επιθεωρητής και οι δυο σταθμάρχες που είχαν βάρδια την μοιραία βραδιά ενώ με εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ανοίγουν οι φάκελοι όλων των σιδηροδρομικών ατυχημάτων των τελευταίων 15 ετών.
Τραγωδία στα Τέμπη: Τι αναγράφει το βιβλίο κυκλοφορίας
45 Λάρισα προς 62
-Από γραμμή καθόδου μέσω διαγώνιου (101) στη γραμμή ανόδου 2η γραμμή.
47 Λάρισα προς 62
-Περάστε φωτόσημο εξόδου έως είσοδο Νέων Πόρων.
49 Λάρισα προς Νέους Πόρους
Δώρα στο πνεύμα των ημερών - Ευφάνταστες προτάσεις από τον «Ε.Τ.» για σας και τους αγαπημένους σας
Αμαξοστοιχία 62 αναχώρηση 23:04.
50 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
Αμαξοστοιχία 63503 αναχώρηση 23:05.
36 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
Αναχώρηση 63 21:48.
37 Λάρισα προς Νέους Πόρους
Αμαξοστοιχία 93506 αναχώρηση 21:50.
Οι βάρδιες είναι 9ωρες και ο σταθμάρχης φαίνεται να έχει πιάσει βάρδια πριν από τις 10 ενώ αποδεικνύεται πως οι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα.
Ειδήσεις σήμερα
Κατώτατος μισθός-Χατζηδάκης: Δεν θα φτάσει τα 800 ευρώ